Zavirite u program 19. SEMPL konferencije

Zavirite u program 19. SEMPL konferencije

Najveća regionalna konferencija o medijskim trendovima - SEMPL, ovog novembra u fokus će staviti razvoj prelomnih ideja, budućnost oglašavanja i agencija, važnost upotrebe jezika i kreativnosti, ulogu digitalnog i uticajnog marketinga, ali i tehnološke transformacije.

 

Joe la Pompe, Dave Birs, Susie Dent, Ben Maher, Sneha Nagesh, Justin Rezvani samo su neka od imena sa globalne stručne scene koje će učesnici ovogodišnje konferencije imati priliku da slušaju.

Na 19. konferenciji medijskih trendova SEMPL, koja će se održati 23. i 24. novembra 2017. u Grand Hotelu Bernardin u Portorožu, više od hiljadu učesnika imaće priliku da čuje više od dvadeset međunarodnih predavača. Oni će govoriti o aktuelnim trendovima koji usmeravaju budućnost medijsko-komunikacione industrije.

Nelinearni marketing za prisnije odnose sa potrošačima


Jamie Turner
 


O novom pristupu, nelinearnom marketingu, kojim se služe neki od najsavremenijih modnih brendova, govoriće međunarodno poznati pisac, govornik, saradnik u CNN-u i autor bloga 60SecondMarketer.com, Jamie Turner. Održaće i radionicu o tome kako digitalnim marketingom povećati prodaju i dobit.

Kreativci ili imitatori?


Joe La Pompe
 


Svoje znanje i iskustvo predstaviće još jedan bloger, tajanstveni Francuz Joe La Pompe, koji na internetu objavljuje oglase sa gotovo identičnom kreativnom idejom koju su provele različite agencije u različitim periodima. Nekoliko ideja i najnovijih saznanja o tome kako iznedriti nove ideje i pri tome se još više poboljšati predstaviće britanski govornik, pisac i kreativni mislilac Dave Birss.

Rečima se uzdignuti iznad proseka


Susie Dent
 


Na kreativnu i promišljeniju upotrebu jezika publiku će pokušati da podstakne Susie Dent, britanski televizijski voditelj i leksikograf. Objasniće zašto je više nego ikad važno da se svojim porukama podignete iznad proseka i tako (p)ostanete primećeni kod potrošača. Koliko je važno biti uočen svestan je i Ben Maher, komercijalni direktor firme JCDecaux iz Velike Britanije, koji će govoriti o digitalnoj budućnosti spoljnog oglašavanja.

Tehnologija – ovde i sad


Nick Bicanic
 


Nick Bicanic, režiser i osnivač firme RVLVR, jedan od najvećih vizionara u području mobilne tehnologije u Silicijskoj dolini, koji stvara priče uz pomoć virtualne i obogaćene stvarnosti, govoriće o budućnosti ključnih bezzaslonskih medija. Črt Podlogar, digitalni strateg u slovenskoj digitalnoj agenciji Red Orbit, objasniće promenu odluka o kupovini, prelaz sa televizijskog na mobilni zaslon.


Justin Rezvani


Jaz između tehnologije i ljudi pokušaće objasniti globalni direktori za pretraživački marketing u firmi PHD Global Business Sneha Nagesh, a Justin Rezvani, osnivač i direktor američke firme theAmplify i Marija Mijatović, stručnjak za odnose sa javnošću i komunikacije iz firme Represent iz Srbije predstaviće uticajni marketing koji je u posljednje vreme vruća tema i u Sloveniji. Poverenju i prevarama, relevantnim metrikama i transparentnosti posvetiće se Jan Jilek, direktor hrvatske firme Dotmetrics i Boris Rogan, direktor oglašivačke agencije TBWA Zagreb.

Za uspešnu budućnost


Andreas Schwabe


O budućnosti medijskih agencija govoriće Andreas Schwabe, direktor agencije Blackwood Seven, koji će objasniti kako veštačku inteligenciju uspešno implementirati u strateško medijsko planiranje. O tome šta će se događati sa medijskim tržištem idućih deset godina govoriće Jon Watts, izvršni partner i suosnivač firme MTM iz Velike Britanije. John Dalton, direktor LSPR-a UK i LSPR-a Worldwide iz Velike Britanije posvetiće se upravljanju i vođenju te razlozima njihove (ne)uspešnosti.

Radionice: od digitalnog marketinga do prevladavanja stereotipova

Učesnike SEMPL-a očekuje i osam pratećih radionica. O digitalnom marketingu i tehnologiji koja na njega izuzetno utiče sa pravnog i procesno-tehnološkog aspekta govoriće Igor Pauletič, osnivač i direktor agencije FrodX Slovenija, i Matija Jamnik, suosnivač JK Group Slovenija. Šta u oglašivačkoj industriji pokreće generaciju Y objasniće dr Marko Majer, osnivač i direktor agencije Mayer McCann Slovenija, a kreativni direktor Mercatora-S iz Srbije, Slavoljub Stanković, publici će predstaviti svoj pogled na robne marke. Kako uz pomoć tehnologije preoblikovati marketinšku strategiju objasniće voditelj internetskog poslovanja iz hrvatske firme FOREO, Saša Stanković. O tome da li je budućnost televizije takođe programatska, raspravljaće operativni direktor iPROM-a Igor Mali i Dragoslav Radin, generalni direktor Beeniusa, art direktor u slovenskom AV studiju, a Vasja Grabner posvetiće se stereotipima kojih se trebamo rešiti u želji za većom efikasnošću. Web-analitika nije nužno komplikovana, o čemu će govoriti ekipa trenera DIMAQ, koja će prezentovati kako postati međunarodno certifikovan stručnjak za digitalni marketing u IAB Europe i upozoriti na ključne izazove i zamke za medijsku industriju u području zakonodavstva (GDPR).

Celokupan program 19. SEMPL-a možte pronaći na internet stranici konferencije, a više informacija o predavačima na ovom linku.

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services