Za Sempler nagrade konkurišu radovi iz 5 regionalnih država

Za Sempler nagrade konkurišu radovi iz 5 regionalnih država

Na regionalno takmičenje Sempler za najbolje medijske strategije godine prijavljeni su medijski projekti iz pet država, ovog puta i prvi put iz Bosne i Hercegovine.

Na 18. konferenciji medijskih trendova SEMPL, koja će biti održana 24. i 25. novembra 2016. u Portorožu, i ovaj put biće dodeljene nagrade Sempler najboljim medijskim strategijama godine, i to devet zlatnih nagrada i velika nagrada, takozvani Grand Sempler.

 

„Takmičenje za nagrade Sempler postaje sve regionalnije, jer smo ove godine primili prijave radova iz čak pet država. Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji ove godine se prvi put pridružila i Bosna i Hercegovina“, rekla je Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a i direktorka Media Pool-a.

Kreativne i medijske agencije, medijski stratezi, oglašivači i mediji iz jadranskog regiona prijavili su najviše svojih radova u kategoriji najbolja iskustvena akcija, slede kategorija inovativno korišćenje komunikacionog kanala i strateško korišćenje medijskog interneta. U ove tri kategorije prijavljeno je čak 60 posto svih prijavljenih radova.

Među oglašivačima/robnim markama za nagrade Sempler sa najviše projekata konkuriše Pivara Laško, sa čak osam, dok je sa po četiri prijavljena projekta slede Atlantic Grupa, Lidl Slovenija, Renault Nissan Slovenija i osiguravajuća kuća Triglav.

Među pojedinačnim prijavljenim medijskim, odnosno kreativnim agencijama najviše radova je prijavila medijska agencija OMG Slovenija, slede Pristop i Luna TBWA (obe iz Slovenije) i UM Universal Media iz Srbije.

Koji prijavljeni projekti zaslužuju Sempler nagrade, proceniće devetočlani međunarodni žiri u sastavu predsednik žirija Nikola Bubanj, izvršni direktor agencijske grupe Grey Adriatic & Balkans, Dinko Brčić, rukovodilac planiranja u hrvatskoj oglašivačkoj agenciji BBDO Zagreb, Dali Bungič, izvršna direktorka slovenačke agencije Luna TBWA, Iva Đurković, izvršna direktorka srpske medijske agencije OMD Beograd, Marina Kraljić, izvršna direktorka i regionalna medijska direktorka u medijskoj agenciji Unex Media iz Hrvatske, Goran Medić, direktor Fructala Ajdovščina, Ana Mirković, izvršna direktorka Instituta za digitalne komunikacije iz Srbije, Tanja Petrović, rukovodilac marketinga za Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju u preduzeću The Coca-Cola Company, i Davor Runje, koosnivač hrvatske digitalne agencije Drap.

Pobedničke medijske strategije, nagrađene semplerima, biće dodeljene na svečanosti koja će se održati u četvrtak, 24. novembra 2016. u 21 čas u GH Bernardin u Portorožu.

O konferenciji medijskih trendova SEMPL

SEMPL je međunarodno priznat obrazovni događaj koji je namenjen predstavljanju aktuelnih medijskih trendova u jadranskom regionu i analizi strane i domaće dobre prakse. Namenjen je svima koji rade u medijima, sa medijima ili za medije, kao i svima onima koji kroje medijske trendove i prema njima se orijentišu. U okviru konferencije odvija se i takmičenje za nagrade za medijska dostignuća godine Sempler u okviru kog medijski stratezi, naručioci i mediji predstavljaju svoje najbolje projekte i od ove godine konkurišu za devet zlatnih semplera, kao i glavnu nagradu, veliki sempler koji se dodeljuje za najbolju medijsku strategiju protekle godine. Od 2015. godine se dodeljuju i dve nagrade TOP SEMPL, i to za medijskog menadžera godine i medijsku zvezdu budućnosti.

SEMPL još od 1998. nadalje nastaje pod okriljem i u organizaciji jednog od najvećih zakupaca medijskog prostora u Sloveniji, preduzeća Media Pool koje su osnovale veće slovenačke advertajzing agencije sa namerom preciznog praćenja dešavanja na medijskom tržištu i obezbeđivanja transparentnosti poslovanja. Media Pool sve vreme brine i o razvoju struke: osim konferencije SEMPL sprovodi i istraživanje slušanosti radio programa Radiometrija, priprema sveobuhvatan pregled slovenačkog medijskog tržišta Mediaskop i brojne druge, manje projekte. Od 2011. godine u organizovanju konferencije SEMPL učestvuje i preduzeće Medijski partner, izdavač specijalizovane marketinške revije Marketing magazin, koja izlazi još od 1981. godine.

SEMPL na društvenim mrežama:

Facebook: https://www.facebook.com/SeminarSEMPL
Twitter: https://twitter.com/SEMPL
Instagram: https://instagram.com/SEMPL_mediatrendsconference
Snapchat: SEMPLconference

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services