Wine Jam Originals | Radionica: Vinski identitet, dizajn i brending

Wine Jam Originals | Vinski identitet, dizajn i brending

Regionalni sajam i konferencija Wine Jam Originals održaće se 18. i 19. novembra u hotelu Radisson Blu Belgrade!

 

Manifestacija je posvećena autentičnim vinima i vinima od autohtonih sorti sa ovih prostora, vinogorjima, komunikaciji vina i usmeravanju ka boljem pozicioniranju lokalno i globalno.

 

 

U potrazi za originalnim vinskim identitetom jasno je da se treba vezati za ono što je jedinstveno za dato podneblje. Na globalnom tržištu, gde se autentičnost i posebnost sve više ceni i traži, lakše je i racionalnije iskoristiti postojeću originalnost, uz kvalitetnu komunikaciju, nego izmišljati nešto novo.

Razmotriće se koje to jedinstvenosti/originalnosti imamo, kako da ih ukomponujemo i upakujemo, te bolje komuniciramo. Od autentičnih vina, vinogorja, turističkih i gastronomskih potencijala može se napraviti velika stvar...

Prvi korak je okupljanje i razmena mišljenja. Zatim razvoj svesti o tim originalima i potencijalima. Potom kvalitetan brending, dizajn i komunikacija. Ima posla...
Dugoročni cilj je strateško uobličavanje našeg vinskog identiteta sa zadatkom da postanemo prepoznatljiviji globalno. Interes velikih tržišta za neotkrivenim i autentičnim proizvodima je sve veći, kao što je sve veći i broj zemalja koje žele da iskoriste tu priliku. Naši potencijali su izuzetni i mogu još bolje da se iskoriste ako se organizujemo i jasno definišemo ko smo i šta smo u nastupu na svetskom tržištu. Vreme je da postanemo vinski brend.

RADIONICA: Vinski identitet, dizajn i brending

U subotu 19. novembra od 13 časova u velikoj sali Hotela Radisson Blu, održaće se radionica i diskusija na temu brendinga, dizajna i brend komunikacije u kontekstu aktuelne vinske priče u Srbiji.

Govoriće Slavimir Stojanović, Slobodan Jovanović (Coba & Associates) i Đorđe Lašić (Unibrand). Moderator je Vladan Stanojlović Kika, koji je ujedno i organizator ovog skupa. Oni će nam prestaviti problematiku kreiranja brenda, dizajna i prateće stvari, a to ćemo se sve uvezati sa vinskom temom kako bi se došlo do kvalitetnih zaključaka uz učešće svi prisutnih.


Slavimir, Coba, Đorđe

 

Želja je spajanje kreativne i vinske industrije sa namerom da se poboljša celokupna komunikacija vina kod nas i ostvare potencijali koje imamo da bi bolje nastupili i na globalnom tržištu.

Predavanje je namenjeno, pre svega vinarima i marketing ljudima iz vinarija, ali i ostalima koje tema zanima i žele da učestvuju u diskusiji.

Detaljan program manifestacije pogledajte na ovom linku.

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services