Sedma Brending konferencija u Sarajevu

Sedma Brending konferencija u Sarajevu

Sedma Brending konferencija, pod sloganom "Brand New Jungle" održaće se 2. juna u Domu omladine Sarajevo, u organizaciji agencije Via Media.


Tržište je džungla, a ovogodišnja, sedma po redu Brending konferencija otkriva da li u džungli postoje pravila i kako postati njen kralj.

 

 

„Brand New Jungle”, slogan je koji šalje jasnu poruku da je usled globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala nepredvidiva i nemilosrdna, sa pravilima koja se stalno menjaju.

Ovogodišnja konferencija inspirisana je činjenicom da brending strategije koje počivaju na dubinskom istraživanju, preciznim planovima i velikim budžetima, jednostavno više nisu garancija uspjeha.

Brending konferencija je od ove godine i zvanični partner „Cannes Lions International Festival of Creativity“. Vodeći svetski događaj, u oblasti kreativnosti i komunikacija, održava se svakog juna u Kanu, još od 1954. godine. Kroz ovo partnerstvo Brending konferencija dogovorila je i vrhunsko predavanje predstavnika Cannes Lions, čime organizatori potvrđuju najavu najjačeg programa do sada.


Više informacija o konferenciji i Early Bird prijavama pogledajte na ovom linku. 

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"If you are not curious, forget it.” 

Achille Castiglioniviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services