Rekordan broj prijava za SEMPLER nagrade

Rekordan broj prijava za SEMPLER nagrade

Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler!

 

 

Na 19. konferenciji medijskih trendova SEMPL, koja će se održati 23. i 24. novembra u Portorožu, najbolje medijske strategije godine i ovaj put će osvojiti Sempler nagrade i to jedanaest zlatnih i Veliku Sempler nagradu.
 

 

Na regionalno takmičenje Sempler za najbolje medijske strategije godine, ove godine prijavljeno je čak rekordnih 89 projekata iz 4 države (Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Hrvatske). Među agencijama sa najviše prijavljenih radova je i New Moment, New Ideas Company iz Beograda (7 radova), ali i Grey Ljubljana (11 radova) i Futura DDB iz Slovenije (7 radova).

„Zadovoljni smo što je takmičenje za Sempler nagrade u regionu doživelo takav odaziv. Primili smo rekordnih 89 prijava iz Slovenije, Hrvatske, Srbije i Bosne i Hercegovine. Raduje nas i izvanredan odaziv prijava u novim kategorijama – najbolja PR strategija ili promocija i najbolji tehnološki pristup“, rekla je Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a i direktorka Media Poola.

Kreativne i medijske agencije, medijski stratezi, oglašivači i mediji iz jadranskog regiona prijavili su najviše radova u kategorijama inovativna upotreba komunikacionog kanala i najbolja ciljana akcija (obe sa po 14 prijavljenih radova), slede ih kategorije najbolja akcija na društvenim mrežama (12 prijava) i ovogodišnja nova kategorija, najbolja PR strategija ili promocija sa deset prijavljenih projekata.

Za nagrade Sempler sa najviše projekata takmiče se reklamna agencija Grey Ljubljana sa jedanaest prijava, a agencije New Moment, New Ideas Company iz Beograda i slovenska Futura DDB prijavile su po sedam projekata.

O najboljim medijskim projektima u regionu Adriatik odlučivaće deveteročlani žiri koji čine ugledni stručnjaci iz regiona koji dolaze iz agencija i redova njihovih naručitelja. Predsedniku žirija, Darku Ivančeviću, globalnom potpredsedniku robne marke Staropramen u preduzeću Molson Coors, u ocenjivanju će se pridružiti Aleksandra Dilevska, izvršna direktorka reklamne agencije PublicisOne i operativna direktorka za region Adriatik, Marija Matić, direktorka medijskog planiranja u srpskoj medijskoj agenciji Direct Media, Damjan Planinc, direktor i osnivač digitalne medijske agencije Get Interactive, Viktorija Radojević, izvršna direktorka marketinga i razvoja u preduzeću Mercator, Hrvoje Rein, direktor marketinga u preduzeću L'Oreal Srbija, Žarko Sakan, direktor reklamne agencije New Moment, Tamara Slapar, direktorka medijske agencije Medialog i Daniel Vuković, glavni kreativni direktor u reklamnoj agenciji McCann Zagreb.

Pobednici će se znati na svečanoj dodeli koja će se održati u četvrtak, 24. novembra 2017. u 20.30 u portoroškom hotelu GH Bernardin.

 

SEMPL na društvenim mrežama:
Facebook
Twitter
Instagram

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services