Počinje 54. Beogradski sajam nameštaja

Počinje 54. Beogradski sajam nameštaja

Beogradski sajam nameštaja (BFF 2016 - Belgrade Furniture Fair), održava se od 8. do 13. novembra 2016. godine. 

 

54. Međunarodni sajam nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije i 54. Međunarodni sajam mašina, alata i repromaterijala iz oblasti drvne industrije biće svečano otvoreni u utorak, 8. novembra u 15 časova u Hali 4 Beogradskog sajma.

 


Na svečanoj ceremoniji otvaranja prisutnima će se obratiti: Danka Selić, generalni direktor Beogradskog sajma; Andreja Mladenović, zamenik gradonačelnika Beograda; Helmut Merkel, glavni urednik eminentnog evropskog časopisa “Moebel Markt”. Manifestaciju će otvoriti Rasim Ljajić, potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije.

Od 8. do 13. novembra na kompletno raspoloživom izlagačkom prostoru u halama 1, 1A, 2, 3, 3A i 4 odvijaće se 54. Međunarodni sajam nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije, a paralelno će se u halama 5 i 11 održati 54. Međunarodni sajam mašina, alata i repromaterijala iz oblasti drvne industrije, koji će trajati dan kraće od 8. do 12. novembra. Manifestacije se održavaju pod sloganom „Beogradski sajam nameštaja - sada“.



U novom izdanju manifestacija će nastaviti prošle godine uspostavljen i dobro ocenjen novi koncept. Konceptualni pomak napravljen je u svim bitnim segmentima, od podizanja kvaliteta dizajna, preko orijentacije ka biznisu i do velike promene u komunikaciji.

Na izložbenom prostoru od 55.000 m2 učestvovaće više od 45 zemalja, odnosno više od 520 izlagača. Na sajmu će se okupiti 12.000 profesionalaca, a očekuje se preko 85.000 posetilaca.

Novinu na ovogodišnjem sajmu predstavljaju Design Talks, odnosno razgovori sa dizajnerima i arhitektama, koji će se odvijati tokom trajanja sajma. Razgovori će se voditi u utorak, 8. novembra od 12.00-14.30h, zatim, u petak, 11. novembra od 12.00-15.00h, i u subotu, 12. novembra, od 12.00-14.00h u HALI 2C. 

Učesnici u programu su: Dvoika (Srbija); Marko Oljača - Studio Moda (Srbija); Saša Mitrović - Twentytree (Srbija); Zoran Mojsilović (Srbija); Betonica (Srbija); Lucie Koldova (Češka Republika); Guillaume Delvigne (Francuska); Stefan Krivokapić – Skrivo Design (Republika Irska); Franco Dominici - Segis (Italija); Tomislav Knežović - Prostoria (Hrvatska); Voja Žanetić (Srbija); Filip Despot - Grupa Products (Hrvatska); Tanja Jović - Alivar / Wall&Deco’ (Italija); Miloš Jeremić - Moya (Srbija); Marko Radenković - Folkk (Srbija).

Razgovore moderiraju Zoran Jedrejčić (industrijski dizajner i art direktor Beogradskog sajma nameštaja) i Vesna Pejović (industrijski dizajner i edukator).

Program Design Talks / Dizajn razgovori za prvi dan sajma, utorak, 8. novembar:

12.00-12.30 Dvoika (Srbija)
12.30-13.00 Marko Oljača - Studio Moda (Srbija)
13.00-13.30 Saša Mitrović - Twentytree (Srbija)
13.30-14.00 Zoran Mojsilović (Srbija)
14.00-14.30 Betonica (Srbija)

 

 

Novina je i Izložba mladih dizajnera, čiji je cilj promovisanje i afirmisanje mladih umetnika.

Tokom trajanja sajma posetioci će imati priliku da vide i poseban segment u okviru Sajma nameštaja, Izložbu mladih dizajnera, koja okuplja mlade i sveže autore u cilju njihovog promovisanja i afirmisanja. Učesnici na izložbi, vodeći umetnici iz čitavog regiona, predstaviće svoje proizvode, koncepte i ideje iz oblasti nameštaja, rasvete i aksesoara za uređenje i opremanje doma

Najznačajnija poslovna novina na Sajmu nameštaja je Hosted Buyer program, čiji je cilj efektnije plasiranje proizvodnog programa izlagača na nova tržišta.

Prvi dan Sajma - utorak, 8. novembar planiran je kao Buyers Day (Poslovni dan). Beogradski sajam organizovao je dolazak poslovnih posetilaca, koji spajaju tržišta i kreiraju tražnju na tržištima na kojima posluju. Poseta kupaca iz celog sveta omogućava izlagačima direktan kontakt sa potrošačima čiji je cilj sklapanje poslovnih aranžmana. Ove aktivnosti utiču na povećanje izvoza i dalje podstiču razvoj domaće privrede. Za što efikasniju promociju kompanija i efektnije poslovne aranžmane tokom sajma, dostupan je B2B poslovni portal namenjen registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca Sajma nameštaja. Usluga zakazivanja B2B sastanaka za sve registrovane učesnike (izlagače i poslovne posetioce) je besplatna.


Prostoria, Hrvatska

 

Sadržajan prateći program uključuje konferencije, prezentacije, predavanja…

U utorak, 8. novembra biće održana Investiciona konferencija o industriji nameštaja u Srbiji.

Manifestacija okuplja proizvođače nameštaja i distributere, inženjere, dizajnere, arhitekte, veliki broj profesionalaca iz zemlje i sveta kao i širu javnost. Jedan je od najvećih evropskih sajmova, pravo mesto za sagledavanje kompletne produkcije domaćih proizvođača, učesnika iz regiona, kao i ponude uglednih svetskih kompanija. Sajam je najbolji vodič za nove trendove u svetu dizajna i plasman noviteta u formi, materijalima i idejnim rešenjima za kompletno opremanje enterijera.

Dizajnerski segment: U Halama 3, 3A, 2B i 2C izložen je dizajnerski asortiman.

Ove godine na sajam po prvi put dolaze neke od izuzetnih i velikih design oriented kompanija među kojima su poznate italijanske kompanije Alivar i Segis. Izlagaće mnogo više kompanija iz regiona, ali i uglednih dizajnera iz cele Evrope. Sajam kao mesto okupljanja eksperata iz oblasti dizajna, proizvodnje i distribucije nameštaja i srodnih
privrednih grana nastoji da održi vodeću ulogu u afirmaciji svih činilaca industrije nameštaja.

"Promenu kulturološkog stava, biznis i estetskog aspekta Sajma nameštaja započeli smo da bismo pomogli privredi. Verujemo da uspeh jedne kompanije zavisi od celine, da rezultate ne donose uspešni pojedinačni delovi, bez obzira da li se radi o proizvodnji, prodaji ili pisanju o njima. Mislim da nam treba pet godina od početka novog pristupa u organizovanju ove manifestacije, da bismo videli da li je beogradski Sajam nameštaja postao svetska manifestacija i da li se nalazi među onim sajmovima sa kojima želimo da se merimo. Proizvodnja nameštaja nije samo drvno-prerađivačka delatnost, on se proizvodi i od metala, stakla…, tako da je više delatnosti koje utiču na BDP. Sigurno je da veći kvalitet i prepoznatljiviji brend proporcionalno utiču na rast cena nameštaja. Uz različita dešavanja mogu da najavim da će na Sajmu biti i najrazličitijeg nameštaja - od onog dostupnog širokom krugu potrošača, preko elitnog, do renomiranih stranih brendova. Ove godine učesnici su i mnogi regionalni lideri, koji su postigli kvalitet vrlo blizak svetskom nivou u ovoj oblasti". Zoran Jedrejčić, dizajner i art direktor Sajma nameštaja:


Segis, Italija
 


Ovogodišnje izdanje stavlja akcenat na poslovni segment, i u fokusu sajma su kompanije okrenute dizajnu, inovacijama, kvalitetu i funkcionalnosti nameštaja.

Potvrdu novom konceptu sajma daje povratak velikih svetskih kompanija kao izlagača na Sajmu nameštaja ali i priključivanje renomiranih svetskih brendova.

Uz akcenat na domaću i regionalnu produkciju i premijere dizajnerskih ideja, misija sajma uključuje sve faze u proizvodnji nameštaja, od primarne prerade drveta do finalnog proizvoda i funkcionalno - estetske dorade modela.

Svi aspekti savremenog dizajna, uređenja i opremanja enterijera, koji u današnje vreme podižu kvalitet života i oplemenjuju životne i radne prostore, tradicionalno će se naći na centralnom godišnjem događaju.

"Ove godine nastavili smo trend rasta, jer smo povećali i broj izlagača i izložbeni prostor. Potrudili smo se da oni koji su prošle godine bili posmatrači, ove godine budu izlagači. Nove trendove uneli smo i u prateći program, jer će poznati dizajneri razgovarati i razmenjivati znanja i ideje sa učesnicima i posetiocima koji to budu želeli. Cilj nam je da na Sajmu otpočnu neke važne priče, da se one nastave i posle manifestacije, a organizacioni tim je u to uložio mnogo napora. Nastavljamo dalje i želimo da beogradski Sajam nameštaja već 2017. bude nalik sajmovima u Milanu ili Kelnu"Aleksandar Ivković, rukovodilac Službe marketinga Beogradskog sajma

"Redizajniranje Sajma nameštaja počeli smo prošle godine, ove merimo “prolazno vreme” i očekujem da ćemo 2017. godine moći da pričamo o ozbiljnoj evropskoj manifestaciji. Cilj nam je da podignemo svest o značaju ovakvih privrednih događaja, koji stvaraju poslovno okruženje koje donosi korist i gradu i republici. Želimo da promenimo sadašnji nizak nivo finalne obrade u drvnoj industriji, jer od njega zavisi visina BDP-a - cepanice koje se stavljaju u vatru dvostruko uvećavaju vrednost drveta, izrada furnira trostruko, a izrada dizajniranog nameštaja - 20 puta"Nikola Andrić, rukovodilac Službe organizacije projekata Beogradskog sajma.

Najinovativnijim i najuspešnijim izlagačima internacionalni žiri dodeliće nagradu „Zlatni ključ“. Ovogodišnji žiri čine: Guillaume Delvigne, dizajner iz Francuske, Lucie Koldova, dizajnerka iz Češke, Filip Despot, produkt dizajner iz Hrvatske, Stefan Krivokapić, dizajner milanskog studija Skrivo, Voja Žanetić, novinar, scenarista, marketinški stručnjak i vlasnik marketinške agencije Mosaic.

 

 

 

Medijski partneri manifestacije su: Designed.rs, Ego magazine, Archiproducts, Kuća stil, Before & After, Style.rs, Moj stan, Drvotehnika, Bravacasa, Podovi, Tjedan dizajna Zagreb i Gradnja.rs.

U redizajnu vizuelnog koncepta učestvovao je Peter Gregson Studio iz Novog Sada.
 

SERVISNE INFORMACIJE

U utorak i sredu - 8. i 9. novembra, radno vreme Sajma nameštaja je od 10 do 19 časova, a od četvrtka, 10. novembra do nedelje, 13. novembra, hale će za posetioce biti otvorene od 10 do 20 časova.

Tokom čitave manifestacije radno vreme Sajma mašina je od 10 do 19 časova.
Pojedinačne ulaznice koštaju 300 dinara, a cena ulaznica za grupne posete je 200 dinara. Učenici stručnih škola i fakulteta 10. i 11. novembra sajam mogu da posete besplatno. Parking se plaća 100 dinara na sat.

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text