Održana PACKTIVITY4 Konferencija i dodeljene nagrade

PACKTIVITY4

Održana PACKTIVITY4 konferencija na kojoj je nagrađen najbolji dizajn proizvoda u Srbiji.

 

Na konferenciji su dodeljena priznanja za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2014/15, od kojih je dodeljeno tri GRAND PRIX priznanja i pet PACKTIVITY AWARDS priznanja koja se dodeljuju po kategorijama.

 

Četvrta po redu PACKTIVITY4 konferencija o pakovanju proizvoda, u organizaciji portala Designed.rs, a uz podršku Udruženja kreativnih industrija Privredne komore Beograda i ERSTE Banke, održana je 7. aprila u Privrednoj komori Beograda (ul. Kneza Miloša 12).

Ovogodišnje izdanje konferencije održano je sa temom RE:DIZAJN, a okupilo je preko 150 učesnika, praktičara i stratega dizajna, sa predavačima iz inostranstva, regiona i Srbije.

"Kroz prezentacije predavača iz Italije i Hrvatske, videli smo kakvi su trendovi i razmišljanja van naših granica na temu trendova u dizajniranju pakovanja proizvoda sa kojima se svakodnevno susrećemo. Ideja koja stoji ispred projekta Packtivity jeste da celu ovu oblast podignemo na viši nivo",  rekao je direktor i suosnivač projekta "Packtivity", Dušan Vulović.

Na konferenciji su učestvovali renomirani dizajneri iz inostranstva - Federico Galvani i Federico Padovani iz italijanskog dizajn studija Happycentro; gosti iz regiona, Marko Šesnić i Goran Turković iz hrvatskog dizajn studija Šesnić&Turković; Daniel Tomičić i Tina Marković iz Tjedna dizajna Zagreb; Marko Vajagić, Nebojša Babić i Mladen Vujović ispred beogradskog dizajn studija Orange; novosadski dizajner Marko Purać ispred brenda Over Clothing; Vladan Stanojlović Kika ispred manifestacije Wine Jam.

Pored inspirativnih predavanja o kojima će posebno biti reči na portalu Designed.rs predstavljena su neka od najboljih idejnih rešenja pakovanja proizvoda na srpskom tržištu koja su ušla u selekciju Konkursa za najbolji dizajn pakovanja proizvoda.



Na Konkurs je prijavljeno 70 radova u svim kategorijama, a dodeljena su tri gran prija i pet priznanja za najbolje pakovanje.

Grand Prix nagrade dodeljuje internacionalni gost konferencije, predsednik žirija, ovoga puta to su bili Federico Galvani i Federico Padovani iz studija Happycentro, koji su na samoj dodeli nagrada obrazložili svoj izbor. 


GRAND PRIX ZA NAJBOLJI DIZAJN PAKOVANJA PROIZVODA U SRBIJI ZA 2014/15 (realizovano pakovanje), koji dodeljuju predsednici žirija Federico Galvani i Federico Padovani iz italijanskog dizajn studija HAPPYCENTRO, osvojio je dizajn pakovanja za KABINET pivo, prvo srpsko craft pivo kompanije Kabinet d.o.o. 

Autor koncepta je Nemanja Jehlička (Lorem Ipsum Studio), koji je postavio vizeulni sistem za Kabinet i grupa autora koji potpisuju pojedinačna rešenja etiketa za svako pivo posebno.

 

GRAND PRIX ZA NAJBOLJI DIZAJN PAKOVANJA PROIZVODA U SRBIJI ZA 2014/15 (nerealizovano pakovanje), osvojio je dizajn pakovanja "Srpski čaj", studentski rad autorke Aleksandre Kiževske.

Finalisti kategorije nerealizovano pakovanje bili su "Cirk" craft pivo - autor Miloš Bogdanović; "Mačkov podrum" - dizajn studio APRIL i "Srpski čaj" - Aleksandra Kiževska.

 

GRAND PRIX BEST SUPERMARKET PACK U SRBIJI za 2014/15, osvojio je dizajn pakovanja za kolače "Dream of Cookies", koji proizvode Vesna i Nebojša Vučković. Dizajn potpisuje studio Coba&Associates. 




PACKTIVITY AWARD U KATEGORIJI HRANA osvojio je dizajn pakovanja za kolače "Anđeli", kompanije Čalija i Čalija (Milica i Milivoje Čalija). Autor kreativnog rešenja je Aleksandra Prhal.

Finalisti kategorije HRANA bili su "Anđeli" - Aleksandra Prhal; "Dream of Cookies" - Coba&associates; i "Sanjalice" - My Name is Luka.

PACKTIVITY AWARD U KATEGORIJI PIĆE osvojio je dizajn pakovanja za "Amorin" likere. Autor kreativnog rešenja je dizajn agencija UNIBRAND.

Finalisti kategorije PIĆE bili su "Amorin" likeri - Unibrand Communications; "Kabinet" - Lorem Ipsum + grupa autora; i "Cold Pressok" - Cold Pressok.

PACKTIVITY AWARD U KATEGORIJI OSTALO osvojio je projekat "Nešto lepo kao čokolada" dizajn agencije POPULAR Bruketa&Žinić OM. 

Finalisti kategorije OSTALO bili su "Nešto lepo kao čokolada" - POPULAR Bruketa&Žinić OM; "Dechkotzar" pakovanje za tekstilne proizvode i suvenire - Nenad i Nikola Radojičić, Braća Burazeri; i "Designers Woodoo Doll" - ivan_aran dizajn studio.

PACKTIVITY AWARD U KATEGORIJI HEMIJA KOZMETIKA osvojio je dizajn pakovanja za All Me toaletni sapun za telo i ruke u limenkama, kompanije All Me Cosmetics and Pharmaceuticals d.o.o. Beograd.

Finalisti kategorije HEMIJA I KOZMETIKA bila su tri proizvoda kompanije All Me Cosmetics and Pharmaceuticals d.o.o. Beograd: All Me toaletni sapun za telo i ruke u limenkama; All Me luksuzni prirodni sapuni za lice; All for Man, višenamenski proizvod za muškarce, namenjen za umivanje, brijanje, pranje kose i tuširanje.


PACKTIVITY AWARD U KATEGORIJI LUKSUZNA ROBA osvojio je dizajn pakovanja "WellBE" funkcionalne čokolade (premium proizvodi u segmentu hrane i pića), autora ORANGE Studio.

Finalisti kategorije HEMIJA I KOZMETIKA bili su "WellBE" funkcionalne čokolade - ORANGE Studio; "Mingle" džemovi (konfiture) - Domino Communications; i pakovanje "Ego Ballerina" - Ana Cvejić Idea Boutique.



Designed.rs čestita svim dobitnicima priznanja. Takođe, zahvaljujemo se svim učesnicima na konkursu jer su svojim učešćem omogućili da se Packtivity4 projekat realizuje. Zahvalnost dugujemo i svim članovima žirija koji su učestvovali u odlučivanju o najboljem dizajnu pakovanja. Posebnu zahvalnost dugujemo partnerima ERSTE banci i Privrednoj komori Beograda, apartmanima 123Rooms, štampariji Mačinković i marketinškoj agenciji Superdot i Dunav papiru. Zahvaljujemo se kompanijama Coca-Cola HBC Srbija, kompaniji Carnex koji su nam obezbedili osveženje i hranu tokom trajanja konferencije. Zahvaljujemo se Draganu Nikoliću iz kompanije "Strajko" koji je i ove godine bio sponzor priznanja.

Veliko hvala svim medijima koji su nas pratili i podržali u ovom projektu, naročito Marketing mreži, portalu Advertiser Serbia, Branding Magazinu, Mreži kreativnih ljudi, portalu Marketing ITD, Made In Italy For Me, Market Network-u, Željki Mrđi - StudioB, hrvatskom portalu Vizkultura.


Fotografije sa konferencije Packtivity i dodele nagrada: Višnja Jovanović

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text