Novembarske DOBRE NAVIKE / Šetnja kroz savremenu umetnost Beograda

dobre navike, remont

U subotu 19. novembra, Remont - nezavisna umetnička asocijacija nastavlja sa realizacijom projekta Dobre navike - Šetnja kroz savremenu umetnost Beograda.

Šetnja će trajati od 11 do 14 časova.

 

 


Projekat DOBRE NAVIKE posvećen je svim ljubiteljima savremene umetnosti i drugim zainteresovanim građanima koji imaju potrebu i želju da poboljšaju svoj kvalitet života i da se na kreativan način upoznaju sa savremenim kretanjima u vizuelnoj umetnosti.

Svaka šetnja započinje uvodnim predavanjem o savremenoj umetničkoj sceni i predstavljanjem tekuće izložbe u Remont galeriji, a zatim slede posete izabranim izložbama gde goste dočekuje domaćin prostora (umetnik, kustos).

Želja nam je da na ovaj način animiramo građane da više posećuju izložbe i da im na stručan i jednostavan način približimo savremenu umetničku praksu.

Za svaku šetnju, ali i za individualne posete, pripremljen je štampani letak sa više informacija o izabranim izložbama i preporukama za posetu.

Kontakti za sve informacije i prijave za šetnju: remont@remont.net, tel + 381 11 32 23 406

Projekat se realizuje u saradnji sa ERSTE BANKOM i uz podršku Sekretarijata za kulturu Grada Beograda


POGRAM ŠETNJE
Subota 19.11.2016.

11 h
Remont – nezavisna umetnička asocijacija
Maršala Birjuzova 7

„San zimske noći ili Prelamanje sveta“
Mirjana Boba Stojadinović
Kroz izložbu vodi Mirjana Boba Stojadinović

07.11 – 25.11.2016.
San zimske noći ili prelamanje sveta je prostorna instalacija - pažljivo konstuisani ambijent sačinjen od mraka i svetla, od zvuka, teksta i objekata. Zamišljen je kao prostor kontemplacije i ponovnog otkrivanja. Mirjana Boba Stojadinović je umetnica koja se u svom radu kontinuirano inspiriše temom prostora i svega onoga što se u njemu “taloži”.
“Rad funkcioniše na polju prenošenja iskustava, suptilne intervencije u prostoru galerije, ali i u mentalnom prostoru. U neosvetljenom okruženju pozvani ste da otkrijete ono što je već tu, ali i da upišete svoje želje i misli. Oneobičavajući iskustvo sadašnjeg trenutka, rad je veoma svestan gest otpora javnoj vulgarizaciji ličnog iskustva i pokušaj da se iskorači u nepoznato. Prepoznajući teške okolnosti u kojima živimo za bilo šta što nije puko preživljavanje, pokušavam da zakoračim u mrak kojim smo okruženi i u njemu prepoznam naznake drugosti.”  M. B. S.

Mirjana Boba Stojadinović je umetnica koja je ukorenjena u Beogradu. Diplomirala je na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu (2002) gde je i magistrirala (2006), a takođe je magistrirala na Institutu Pit Cvart u Roterdamu (2008) i Fakultetu likovnih umetnosti u Plimutu/UK (2008). Izlaže samostalno i na grupnim izložbama od 1998. godine. U centru njenih interesovanja su prostor i prostorni odnosi, koristeći fotografiju, tekst, zvuk, objekat.
bobaart.wordpress.com

12 h
O3one Art Space
Uzun Mirkova 10 (II sprat)

“Dizni kao inspiracija”
Saša Rakezić Zograf
Kroz izložbu vodi Saša Rakezić Zograf

04.11 – 23.11.2016.
“Kuvarice” iz tridesetih godina prošlog veka, blokovi za crtanje, spomenari, gobleni, fotografije i razni predmeti suvenirskog karaktera koji su na ovoj izložbi predstavljeni imaju kao zajedničku crtu to da su proizvodi „diznifikovanog“ pogleda na svet. Radi se pre svega o predmetima koji nemaju licencu kompanije Dizni, kao i predmetima čiji protagonisti jedva da imaju sličnosti sa karakterima i pričama u stripovima i filmovima prave Dizni produkcije. Neki likovi su nenamerne varijacije nastale kao posledica neukosti onoga ko je izveo lik Diznijevog junaka, neki su njihovi lokalizovani dvojnici, a neki parodije. Budući da je ova zbirka rezultat dugogodišnjeg sakupljačkog rada Aleksandra Zografa, jednog od naših najsamosvojnijih autora u žanru alternativnog stripa, ta odstupanja su bila od ključnog značaja za svaki pojedinačan komad, da bi ovde bio uopšte uvršten.

Saša Rakezić (rođen 1963. u Pančevu), poznatiji pod pseudonimom Aleksandar Zograf, objavljuje stripove od 1986. godine, u časopisima NON, Ritam, Rock, Mladost i drugim. Veoma rano je prepoznat i u inostranstvu, najviše u SAD, gde objavljuje u mnogobrojnim časopisima. U skorije vreme stripovi ovog autora su se pojavili u izdanjima izdavačkih kuća iz Francuske, Italije, Portugala, Poljske, Mađarske, Grčke i Amerike.
www.aleksandarzograf.com

13 h
KULTURNI CENTAR BEOGRADA

Galerija Podroom
Knez Mihailova 6

“… o poroznosti II”
Umetnici: Nikola Agir, Vansen Betbez , Armel Karon, Valeri di Šene, Sedrik Emenije,  Grut i Mazeas, Naomi Hajnriš, Didije Eber-Gijon, Alen Lapjer, Marijon Liš, Mišel Marten, Gijom Pulen, Benoa Pajp, Sebastjen Tajfer, Erik Vatije i Valentin Živanović
Kustos: Milan Tutunović
Kroz izložbu vodi Milan Tutunović

17.11 – 10.12.2016.
Projekat „…O poroznosti“ rezultat je saradnje umetnika iz Beograda i Monpeljea, a iniciran je sa idejom povezivanja različitih sfera savremene umetnosti koje nastaju u okvirima nezavisnih i institucionalnih struktura. Postavka obuhvata dela autora/ki različitih generacija, dok je u posebnom fokusu kolektivni rad. Video, animacija, crtež, skulptura samo su neki od medija i izraza uokviru kojih umetnici/ce dinamičan pojam poroznosti, kao inicijalnu metaforu za dijalog i umetničku razmenu, u zajedničkim refleksijama dalje razvijaju kroz teme kao što su  urbanizam, fenomeni društveno političkih realnosti, odnos umetnosti i nauke… Izložbe u Podroomu i galeriji U10 prva su faza realizacije projekta tokom kojeg će se ove godine francuski umetnici predstaviti publici u Beogradu, a sledeće i srpski stvaraoci u Monpeljeu.

Likovna galerija KCB
Knez Mihailova 6

„Neposredni konteksti“
Autor: Milorad Mladenović
Kroz izložbu vodi Milorad Mladenović

17.11 – 11.12.2016.
Koristeći razne likovne i umetničke strategije Milorad Mladenović svojom novom izložbom koja nosi naziv Neposredni konteksti, pokušava da sistematizuje narativni i vizuelni identitet svog neposrednog okruženja. To okruženje se tretira kao „dostupno“, ono koje nije van njegovog ili bilo čijeg domašaja, već se odnosi na svakodnevno egzistencijalno iskustvo. Postavka se sastoji od različitih materijala i medija pomoću kojih Mladenović pokušava da organizuje i kroz različite odnose i relacije napravi osnovne celine koje se ugrubo mogu definisati kao lični, radni i javni prostor umetnikovog posmatranja. Ovu podelu umetnik dodatno proširuje na prostor umetnosti,  i od svih ovih elemenata i reference stvara dijagrame i mreže uticaja. 

Milorad Mladenović (1966) – Studirao je slikarstvo u klasi prof. M. Dragojlović na FLU u Beogradu 1991/1992, a diplomirao u klasi prof. M. Antonovića 1994. Diplomirao je na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu kod mentora prof. M. Lojanice 1996. Magistrirao je na FLU u Beogradu kod mentora prof. Č. Vasića 1999. Profesionalnu aktivnost započinje radovima u galeriji SKC u Beogradu 1994/1996. Nakon toga učestvuje u velikom broju izložbi i radionica iz oblasti vizuelnih umetnosti i arhitekture.

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services