Nove nagrade za agenciju Bruketa&Žinić OM!

Nove nagrade za agenciju Bruketa&Žinić OM!

Urednici vodećih evropskih medija na području dizajna komunikacija nagradili su Monografiju Zaklade Adris, a AutoZubak TV spotovi osvojili su Creativity 44 Award. Oba rada dolaze iz agencije Bruketa&Žinić OM.

 



Ovog vikenda u Kelnu, dodeljene su European Design Awards, čiji je žiri sastavljen od urednika vodećih evropskih publikacija na području dizajna komunikacija.

Monografija Zaklade Adris koju je u saradnji s Adris grupom izradila agencija Bruketa&Žinić OM osvojila je srebro u kategoriji korporativnih publikacija.



Knjiga je specifična po simboličkom jajetu koje je izrezbareno u njenom središtu i koje predstavlja beskrajni potencijal života koji tek treba biti oslobođen. Zaklada Adris kao najveća korporativna zaklada u ovome delu Europe, svojim delovanjem od 2007. godine promoviše i podstiče inovativnost i kvalitet u naučnom i umetničkom radu, podupire talentovane učenike, studente i mlade naučnike. Zato je Monografija Zaklade Adris priča o prepoznavanju potencijala, sposobnosti da se gleda unapred i da se prave vrednosti prepoznaju u trenutku dok još nemaju svoj konačni oblik. Reč je ne samo o inovativnom dizajnu, već i o specifičnoj i zahtevnoj tehnici izrade pri kojoj je važan partner bila štamparija Cerovski Print Boutique.

European Design Awards je najznačajnija smotra dizajna komunikacija na području Evrope specifična po tome što je organizuju strukovni mediji. Tako u žiriju sede novinari kao što je John L. Walters, glavni urednik britanskog Eye magazina, Bettina Schulz iz nemačkog časopisa novum, Michel Chanaud iz francuskog Étapes-a kao i urednici švajcarskog IDPURE-a, holandskog časopisa Vormberichten, ruskog [kAk) magazina, češkog TYPO-a, španskog Visuala, finske Grafie, grčkog +design magazina, švedskog Cap&Design i talijanskog Progetto Grafico. Ovogodišnja osma dodela nagrada je nakon evropskih prestonica Helsinkija, Roterdama, Stokholma i Beograda održana u Kelnu.

Agenciji Bruketa&Žinić OM ovo je drugo međunarodno priznanje ove godine. Pre nekoliko dana osvojila je nagradu na Creativity Awards za seriju TV spotova iz AutoZubak rebrending kampanje. AutoZubak je tržišni lider u prodaji i servisiranju snažnih automobilskih brendova s 35 godina tradicije. Kampanjom se u povodu proširenja poslovanja i uvođenja novih usluga želelo transformisati AutoZubak u moderan brend s novim, prijateljskim i osobnim atributima. Na TV spotu je radio britanski studio za animaciju Trunk poznat po saradnji s Rolling Stonesima.



Creativity Awards je međunarodno takmičenje na području tržišnih komunikacija koje već 44 godine nagrađuje kreativnost u oglašavanju i dizajnu. Pokrenulo ga je uredništvo Art Direction Magazina 1971. godine u Sjedinjenim američkim državama gde mu je i danas sedište. Reč je o jednom od najdugovečnijih nezavisnih takmičenja tog tipa. U ovogodišnjem žiriju bili su Ben Williams, kreativni direktor iz R/GA New York, agencije koja radi za Nike Digital Sport, a pre toga je radio za AKQA New York gde su mu klijenti bili Calvin Klein, Smirnoff i Coca-Cola, zatim, Diana Dragomir koja poslednjih 11 godina radi za jednu od najistaknutijih publikacija o oglašavanju - Lürzer's Archive.

Žmigavac i volan from Bruketa&Zinic OM on Vimeo.

 

Kotač i papučica gasa from Bruketa&Zinic OM on Vimeo.

 



 




 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text