Konferencija "Ready To Make Anything"

Konferencija "Ready To Make Anything"

Jednodnevna konferencija posvećena gaming industriji, pod nazivom "Ready To Make Anything" održaće se u četvrtak, 30. novembra u Bitef teatru.

Prvi put u našem regionu, najpoznatiji svetski stručnjaci održaće besplatna predavanja o najnovijim trendovima u procesu razvoja video igara.

 

 

Autodesk Maya Max Masterclass dovodi najpoznatija svetska imena u sferi produkcije video igara, Rolanda Reyera i Alexa Horsta iz kompanije Autodesk, kreatore jedinstvenih softverskih alata u industriji zabave, koji će publici govoriti o raznim "trikovima iz rukava" i procesima u produkciji.

Konferencija je zamišljena kao prikaz kompletnog procesa stvaranja proizvoda u industriji zabave - od ideje do savršenog medijskog rezultata, ali je namenjena i onima koji se bave projektovanjem, modelovanjem i produkcijom u drugim oblastima.

Uz renomirane stručnjake Rolanda Reyera i Alexa Horsta, biće predstavljena i praksa nekih od naših uspešnih kompanija kojih je iz godine u godinu sve više.

Sve veći broj domaćih kompanija koje posluju u oblasti proizvodnje video igara svedoči o rapidnom rastu i razvoju ove industrije, čija zarada je na globalnom planu u 2016. godini dostigla 91 milijardu dolara.

Program i satnicu konferencije pogledajte na ovom linku.


Autodesk pravi softver za ljude koji stvaraju stvari. Ako ste se ikada vozili automobilom visokih performansi, divili visokim neboderima, koristili pametni telefon ili gledali sjajan film, verovatno ste doživeli ono što milioni Autodeskovih korisnika kreiraju sa našim softverima.

Autodesk Inc je lider u razvoju softverskih alata u industrijji zabave. Tokom ove koneferencije imaćete mogućnost da spoznate trendove razvoja Autodeskovih rešenja. Konferencija je zamišljena kao prikaz kompletnog procesa stvaranja proizvoda u industriji zabave - od ideje do savršenog medijskog rezultata.

O Autodeskovim alatima će pričati ljudi koji utiču na njihovu budućnost i koji znaju šta se krije „ispod haube“. Alex Horst će govoriti o 3ds Max-u i „trikovima iz rukava“ dok će Roland Reyer biti fokusiran na game development u Maya-i i rešenja vezana za upravljanje procesom razvoja novih proizvoda.

Kako je u našem regionu očigledan razvoj kompanija kojima je primarna delatnost u industriji zabave (film, advertising, gaming), zamolili smo neke od naših najznačajnijih klijenata da na konferenciji prenesu svoja iskustva i rezulate. Tako ćete imati priliku da od Vladimira Mastilovića saznate o iskustvima i tehnologiji koja se razvija u kompaniji 3lateral.


Učešće na konferenciji je besplatno.

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services