Kampanje kreativne agencije McCann Beograd

Kampanje kreativne agencije McCann Beograd

Kreativna agencija McCann Beograd nedavno je realizovala dve društveno odgovorne kampanje.

Prva kampanja namenjena je kupovini pasa vodiča za slepe i slabovide osobe koju je agencija McCann Beograd kreativno osmislila i pro bono uradila u saradnji sa agencijom “MRM Beograd” Beograd” za potrebe Udruzenja “Beli štap”.

 


Kampanja "Pomračenje Interneta" ("Internet Blackout") je realizovana kroz simboličko zatamljivanje ekrana na velikom broju domaćih portala. Kampanja 

U  saradnji sa digitanom agencijom MRM, McCann Beograd je inicirao i realizovao kampanju sa ciljem prikupljanja novca za nabavku neophodnih pasa vodiča za slepe. U cilju stvaranja što efektinijih rezultata, izbor je bila kampanja bazirana na digitalnim kanalima, koja bi se kasnije širila i na ostale medije. Okosnica akcije bilo je  sinhronizovano "zamračenje" interneta, sa idejom da se posetioci najvećih srpskih web portala na trenutak navedu da kroz digitalne medije iskuse delić osećaja kako izgleda biti slep. Potpuno crni takeover baneri iznenada su se sinhronizovano pojavili na velikom broju najposećenijih portala. Uobičajeni sadržaj portala je pretvoren u zbunjujući svet zvukova i čitanih vesti. Koristeći beli štap umesto kursora, posetioci su mogli da dožive sadržaj sajtova lišenih vizuelne komponente. Konačno, sami baneri su vodili na sajt sajt klijenta, NVO Beli Štap i stranicu koja objašnjava cilj kampanje.

Kao podrška na društvenim mrežama, uz hashtag #belistap pojavili su se crne Instagram fotografije i videi, postovi, crne profilne i cover slike na Facebooku, crni tvitovi, itd. Poslije interneta, na red su došli i potpuno crni novinski oglasi u najtiražnijim dnevnim novinama, kao i zanimljivo korištenje TV kanala: u odabranim emisijama na 10 sekundi zacrnio se ekran, dok je zvuk emitovan normalno. Iznenadjene gledaoce dočekala je poruka da se radi o akciji i pozvani su da daju svoju donaciju. Kampanja je brzo privukla ogromnu pažnju u tradicionalnim i online medijima, a interesovanje javnosti raste iz dana u dan. McCann i MRM veruju da će potrebna sredstva biti vrlo brzo prikupljena.

                                                                                                                                          
Druga kampanja pod nazivom „Udahni duboko“ urađena je za potrebe klijenta MK Mountain Resort. Kampanja je realizovana kroz postavljanje velikih, belih veštačkih pluća od pamuka na jednoj od najprometnijih i najzagađenijih beogradskih ulica kako bi se na ovaj simboličan način pokazao nivo zagađenja u gradu.

U narednih deset dana pluća su usled aerozagađenja postala siva, a prolaznici su shvatili da u gradu duboko dišu na sopstvenu odgovornost. Ovim je skrenuta ogromna pažnja na kampanju i pokrenuta je medijska priča o aktulenim ekološkim pitanjima. Poslednjeg dana kampanje, agencija McCann Beograd je otkrila poruku: "Udahni duboko. MK Mountain Resort Kopaonik".


 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services