Kampanja osnaživanja profesije bibliotekara

Kampanja osnaživanja profesije bibliotekara

Kampanja je nastala u okviru Dentsu Tokyo kreativnog tima s ciljem da vrati bibliotekare u biblioteke.

Skulpture dece napravljene od knjiga postavljene su u različitim okruženjima gde se obavlja edukacija, kao što su učionice i biblioteke, i prate ih kratke fraze poput "Čitajte knjge" Pogledajte svet drugačije".

 

Skulpture dece napravljene u potpunosti od knjiga na bukvalan način predstavljaju ideju da nas knjige oblikuju.

Kroz život, sa sobom nosimo i sve naše knjige iz detinjstva. U svet odraslih učitavamo moralne vrednosti i lekcije koje smo naučili još kao mali iz svih tih dečjih knjiga koje smo pročitali. Tako da je izreka "Knjige nas oblikuju" postala opšte prihvaćena jer je istinita, i govori o značaju knjiga u našem odrastanju.

Svaki poster ima drugačiju poruku: "Books are more than knowledge"; "Read A Book. See the World Differently"; "We are made of our childhood books"; "New Book, New Friends".

Kampanja je predstavljena početkom godine a ceo projekat je inicirao Jokohama gradski odbor za obrazovanje (YCBE (Yokohama City Board of Education).

Dentsu Tokio kreativni tim predvođen kreativnim direktorom Miharu Mitsunagom realizovao je ovu simpatičnu kampanju "regrutovanja" bibliotekara kao fasilitatora znanja i razvoja.

 

 

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text