Izložba EKVILIBRIUM u Luci Beograd

Izložba EKVILIBRIUM u Luci Beograd

Izložba EKVILIBRIUM biće otvorena u petak, 7. aprila u 19 časova u Luci Beograd (atelje – Kosta Kulundžić, Dunavska 86, II ulaz, IV sprat). 

Izložba je posvećena predstojećem 57. Bijenalu savremene umetnosti u Veneciji i umetnicima koji nas predstavljaju u nacionalnom paviljonu Srbije.

 

Asocijacija ‘BLANC / BLANK’ iz Beograda za svoje premijerno predstavljanje nudi ekskluzivnu izložbu Ekvilibrium u Luci Beograd.

Pored istaknutih aktivnih savremenih umetnika ovo je prilika da se sagledaju dela slikara koji predstavljaju Republiku Srbiju na predstojećem venecijanskom Bijenalu ekskluzivno u organizaciji Asocijacije ’BLANC / BLANK’.

Na izložbi će biti predstavljen izbor novih dela osmoro umetnika iz Srbije: Kosta Kulundžić, Aleksandar Todorović, Đorđe Stanojević, Branislav Nikolić, Nikola Kolja Božović, Vladislav Šćepanović, Milena Dragićević i Dragan Zdravković.

EKVILIBRIUM Nova umetnost kao dokazni materijal - u organizaciji Asocijacije ’BLANC / BLANK’ (iz kataloga izložbe)

Za današnje opažanje, vizuelna umetnost neodvojiva je od iskustva ekranskog i virtuelnog sveta. Naslov javnog izlaganja osmoro umetnika Ekvilibrium objedinjuje svojstva i procese složenih informacija i tematizovanih izazova. Aktuelna nadgradnja opažanja, za dela specifično ostvarena od umetnika srpskog, ili šire južnoslovenskog porekla, moguće je i da pruža odgovore. Ekvilibrium je tako zbir efekata mentalnog i emocionalnog uravnoteženja potrebnih da se suočimo sa slikama istinitosti i opravdanja, kroz svojstva što prevazilaze puke dokumente postojanja i odaju snažne otiske okružujućih fenomena i zbivanja. U izbor su uvrštena dela troje slikara koji čine celinu naslovljenu Enklavia (Vladislav Šćepanović, Milena Dragićević i Dragan Zdravković) izabranu za Paviljon Republike Srbije na 57. Internacionalnom Bijenalu umetnosti u Veneciji, za središnju planetarnu ekspoziciju umetničkih fenomena, od sredine maja do novembra 2017. U zajedničkom pregledu sa odabranim delima pojedinih ličnosti aktuelne scene od kojih su neki bili i u najužem izboru umetnosti iz Srbije za Bijenale u Veneciji (Branislav Nikolić, Đorđe Stanojević, Kosta Kulundžić, Kolja Božović i Aleksandar Todorović), kroz beogradsku postavku Ekvilibrium sagledive su i povezanosti i napetosti današnjice.

Pre dve decenije, kada se smena vekova odvijala bez pogovora, bilo je sve uočljivije da su modeli trgovačke ponude umetničkog dela zauzeli pravac relaksiranog pribežišta. Sada, u kalendarskom računanju već odmičuće 2017,
postaje jasno da se to nije ostvarilo. Shvatanje umetnosti kao dekorativne pozadine ili lake zabave, premetnulo se u alarmantna svedočenja razlomljene izražajnosti i vrsta ličnih angažovanja.

Ekvilibrium donosi autentične stvaralačke raspone, poentiranjem oslobođene umetnosti vidljivih dokaza sveta koji se otrgnuo van kontrole, sveta koji nas iznenađuje svojim pravcem, i u kome je kroz umetnost nužno svesno se postaviti.

Uz inicijatore, ’BLANC / BLANK’, pisac predgovora kataloga za vebsajt je prof. Nikola Šuica sa Fakulteta likovnih umetnosti iz Beograda, inače i kustos izložbe Enklavia za Paviljona Republike Srbije Bijenala u Veneciji. 

Kosta Kulundžić

Slikarski trag pripovedne figuracije je multikolorisani prasak, gde se agencijska vest i događaj premeću u holivudski imaginarium i ratnički zaplet političke uzavrelosti. Postoji dinamika karakterologije 18. veka, unutar digitalnih pouzdanih detalja naslikanih prizora. Na platnima kao i ucrtavanjima, precizna je karikirana vivisekcija današnjice koja raskida sa zadovoljstvom i smirujućim odvraćanjem pažnje. Slično umetničkim slobodama iz prošlog veka, međuratno doba prodorne satire ljudskih navika - kao u kratkotrajnoj germanskoj vajmarskoj republici kod Georga Grosza ili Ota Dixa - taj parodijski element današnjice je slikarev pripovedni rezervoar. I nudi se gde god se na prizorima ljudska koža slikarski rasteže u marketinškim idealizacijama, unutar operativne ratne zone i grohotnog smeha, u užasu privatnih sukoba, i u predstavljenim planovima minucioznih pojedinosti. Kroz civilizaciju nagomilavanja, Kulundžićeva likovna dela postaju opravdan ’novi rokoko stil’ poodmakle popularne
kulture razdoblja post-istorije.


Make my Hair Great Again / Da moja kosa ponovo bude divna, oil on canvas / ulje na platnu, 14 x 11 inch / 36 x 28 cm, 2016


Kosta Kulundžić je francuski državljanin srpskog porekla rođen u Parizu 1972. godine i živi na Havajima. Nekoliko godina Kosta radi na motivima hrišćanskih svetaca i mitološkim motivima. On prepliće biblijske motive sa savremenom popularnom kulturom, koristeći kodove akcionih filmova, grafičkih novela i video igrica. Njegovi radovi se sada nalaze u galerijama u Francuskoj, Belgiji, Nemačkoj, Kini i Americi. Kosta je svoje radove prikazao u nekoliko muzeja u Evropi, Aziji i Sjedinjenim Američkim Državama. 2017: Muzej umetnosti, 2016: Nacionalni muzej Kielce, Poljska 2015: Muzej Fakulteta dizajna i likovne umetnosti Grenobl, Centar savremene umetnosti Perpinjan i Savremeni centar Epigal, Francuska 2013: Muzej moderne i savremene umetnosti, Rijeka, Hrvatska 2014: Izložba savremene umetnosti centralne i istočne Evrope - u Muzeju Ningbo Art, Kina- otkup jednog platna od strane Muzeja Ningbo. 2011: Muzej savremene umetnosti u Ankari, Turska, Muzej Bishop u Honolulu, Bijenale u Istambulu, Musée des Arts et Métiers , Pariz i Muzej stripova, Angoulème Francuska. 2007: Knjiga monografija: « ma religion » 2006: Nuit Blanche, Pariz. Od 2005. godine predaje crtanje i slikarsvo na Ecole Nationale Supérieur d’ Architecture Paris-Val de Seine, Pariz.


St. George's Victory N°2 / Pobeda Sv. Đorđa N°2 oil on canvas / ulje na platnu, 38 x 77 inch / 100 x 196 cm, 2013

 

Aleksandar Todorović

Zgusnute predstave nalik na iluminacije produbljuju ulogu umetnika koji postavlja šeme svojih kompozicija kako naš svet funkcioniše. Ocenjen od londonskog Guardian-a na listu umetnika budućnosti, Todorović izbegava statičnost za svoje akrobatske postavke znakova i aktera civilizacije. Time se potvrđuju svojevrsni opaki rebalansi mentalnih očekivanja i vizuelnih ekvilibriuma 21. veka. Slikar, čiji je elektronski domen samo ’umetnik’ stvara morfološko iskliznuće u prodornim razotkrivanjima geopolitičkih podvala kapitalizma kao i nasleđa totalitarnih i fundamentalističkih prenosa: ideologije nacizma i komunizma pronose u razračun sa grozomornom mimikrijom monetarnog sveta. U periodu od gotovo decenije, u tehnikama akrilika ili u crtanjima, čak i u izvedenim muralima on ostvaruje prepletu groteskni karneval. Po polazištima slikar je privučen nasleđem slobode: američkim underground stripom, ilustracijama između dva rata kao i liberalnim i vrištećim bezobraznim američkim časopisom ’Mad’ kroz niz seksualnih, asocijalnih, pretećih i psihotičnih izliva. Njegova virtuozna ikonosfera superheroja kao i vođa, odlučilaca to samo dokazuje.


Super secret snooper / Super tajno njuškalo, akril na platnu /acrylic on panel canvas, 16 x 20 inch / 40 x 50 cm, 2014; Super-dude / Super-baja, akril na platnu /acrylic on panel canvas, 16 x 20 inch / 40 x 50 cm, 2015; Wwwweb-man / Čovek-mreža, akril na platnu /acrylic on panel canvas, 16 x 20 inch / 40 x 50 cm, 2015

 

Aleksandar Todorović (Beograd, 1982) završava Fakultet likovnih umetnosti na smeru slikarstvo, u klasi prof. Gordana Nikolića. Član je ULUS-a i u statusu je samostalnog umetnika od 2011-e godine. Radovi su mu, pored mnogih umetničkih blogova, objavljivani i u internet i štampanim publikacijama - časopisi Ideafixa (Brazil), Neuroblasto (Meksiko), Superpaper (Nemačka), HEY! (Francuska) i dr. Takođe, Todorovićevi radovi uključeni su u više domaćih i stranih kolekcija. Osvojio je nekoliko konkursnih nagrada na domaćim i stranim umetničkim takmičenjima (prva nagrada za slikarstvo na konkrusu Emerging Art Award, u organizaciji galerije Beers Contemporary; Jedan je od izabranih umetnika za publikovanje i izložbu u Londonu, 100 painters of tomorrow, izdavač Thames&Hudson. Kao i osnivač umetničke grupe C4. Do sada je imao oko 40 grupnih i samostalnih izložbi u zemlji i inostranstvu.


Family / Familija, akvarel i akrilni gvaš na papiru / aquarelle and acrylic gouashe on paper 8,27 x 11.71 inch / 23 x 29.7 cm, 2016; School day / Školski dan, akvarel i akrilni gvaš na papiru / aquarelle and acrylic gouashe on paper, 8,27 x 11.69 inch / 21 x 29.7 cm, 2016; Happy birthday / Srećan rođendan, akvarel i akrilni gvaš na papiru / aquarelle and acrylic gouashe on paper, 8,27 x 11.70 inch / 22 x 29.7 cm, 2016

 

Đorđe Stanojević

Proizvesti i dokazati primordijalna prostorna iskustva kao program, Đorđe Stanojević svoje slikarstvo usmerava ka samotnim odlukama u prirodnom ambijentu, u tekovinama umetnosti zemlje (Land Art-u) i naknadno, osvešćenom preobražaju koji je umeće slikanja nosilo u svim istorijskim etapama. Granica između življenja i umetnosti je fluidna i predstava senzualnih tragova osamostaljenih dejstava boje za slikara su i veza sa tematizacijom ’zemlje’ - oblasti i konstanti približenoj energiji koju svi umemo da prepoznamo. Prepuštanje razdraganosti pokazuje svetlosna pretapanja svojstvena prirodi samog medijuma boje i teksture. Ritmizovan protok čini da se odvajamo od stanja opšte memorije i kroz putanju samog autora prepuštamo dubokom vidu sećanja. U stapanju dinamične refleksije u izloženim delima, doseže se ekstatični opit o prisutnosti i o našoj duševnoj slutnji, pulsirajuća realnost materije kao likovnog domašaja i intimnog sagledavanja, a time i nezamenljiv izazov otkrovenja.


Fantastic landscape / Fantastični predeo zemlja, prirodni pigment i emajl i medijum na platnu / soil, natural pigment, enamel and medium on canvas, 27.5 x 20 inch / 70 x 50 cm, 2016-2017; Fantastic landscape / Fantastični predeo zemlja, prirodni pigment i emajl i medijum na platnu / soil, natural pigment, enamel and medium on canvas, 31.5 x 47 inch / 80 x 120 cm, 2016-2017

 

Đorđe Stanojević (1974) je profesor na Akademiji lepih umetnosti i multimedija i na Akademiji za umetnost i konzervaciju u Beogradu. Nakon završenih osnovnih i magistarskih studija slikarstva na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu, trenutno je na doktorskim studijama na istom fakultetu. Imao je trideset dve samostalne izložbe i brojne kolektivne u zemlji i inostranstvu. Osnivač je i umetnički direktor međunarodnog ekološko-umetničkog projekta Nature & Art. Njegovi objekti i slike su deo muzeja, javnih i privatnih kolekcija u Srbiji, Nemačkoj, Austriji, Holandiji, Kanadi, Sloveniji, Grčkoj, Francuskoj, Italiji, Luksemburgu, Švajcarskoj i Rumuniji.


Fantastic landscape / Fantastični predeo zemlja, prirodni pigment i medijum na platnu / soil, natural pigment and medium on canvas, 40 x 60 inch / 100 x 150 cm, 2016-2017


Branislav Nikolić

Forme proistekle iz vegetativne prirode, kao što je obrađeno, ili sirovo ili nagorelo drvo, kao i hemijska svojstva prerade sapuna, pripadaju istrajnom pravcu promišljanja estetizovanja realnosti. Branislav Nikolić je tvorac umetničkih dela koje se mogu ostvariti kao delovanje na preciznoj i utemeljenom sekundarnoj arhitekturi, postajući svojevrsni spomenici u kojima se kontemplacija dovodi u rezultat novog stanja sveta. Pitanje ponovnog otkrivanja izvora i svojstava prirode, procesa gradnje i habitata koji se nameće u radikalnom je označavanju mesta, razloga i izgleda za naš opstanak. Umetnikovo opredeljenje nije puki idealizam, već čini negovan odnos sa iskustvom odbačene ili preobražene materije, kao i sa lokacijama koje imaju smisaonu simboličnu, čak i sakralnu ili usredsređenu emocionalnu ulogu. Dela pokazuju prostorno pružanje i snagu neophodnosti očuvanja psihološke ideje unutarnjeg i spoljnjeg, sve kroz aktivnu svest o preokretu koji nosi savremeni trenutak trećeg milenijuma ljudske vrste.

Čisti zid / Clean Wall, soap / sapun, 68.5 x 40 x 2.5 inch / 174 x102 x 6,5 cm, 2017


Branislav Nikolić (1970, Šabac) diplomirao je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, na odseku slikarstva, 1996. godine. Magistrirao je na akademiji Dutch Art Institute, Enschede, Holandija, 2001. Magistrirao na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, 2002. Član je ULUS-a od 1995. godine. Selektor je Jalovičke likovne kolonije od 2002. godine (www.jalovik.net). Bavi se skulpturom, slikarstvom, dizajnom i kustoskim radom. Izlagao je na brojnim samostalnim i grupnim izložbama u zemlji i inostranstvu. Živi i radi u Beogradu.


Vrh crkve / Church top, burned wood / spaljeno drvo, 39 x 39 x 33.5 inch / 100 x 100 x 85 cm, 2017


Nikola Kolja Božović

Između slikarskog i vajarskog prostora, Božović je poetički nadnesen na iznenađujuće kreacije iz medijskog iskustva. Od njegovih ciklusa ’Invazije robota’, do ’Fantazama na točkovima’ odvija se maestralno posezanje za derivatima modernog umetničkog dela: od slike i skulpture ka industrijskim tekovinama upotrebnih predmeta. Postoji granica koju je umetnik prešao: to nije sada samo ono što uočavamo. Slika - objekt kao mobilna, viseća ili podna postavka u slobodnom prostoru, nije samo post pop-art preobraženi fetiš. Ovakvi hibridni i fantazmatski predmeti su osetljivi delovi naizgled prepoznatljivih stvari okolo nas, kao što su povećane i otete ornamentalne groteske nekontrolisane imaginacije. U umetnikov registar, metalizirane folije asociraju na hipnotička svojstva optičkog slikarstva kao retro pomak, ali su istovremeno i dvosmislen putokaz ka znacima upozorenja, i pre svega granicama prirodnog i veštačkog koji odlikuju podeljenost sveta kroz koji se krećemo.


Chromeosome / Hromozom, UV print, oil color on alubond / UV štampa, uljana boja na aluminijumskom panelu, 20 x 20 inch /50 x 50 cm, 2016;  Chromeosome / Hromozom, UV print, oil color on alubond / UV štampa, uljana boja na aluminijumskom panelu, 20 x 20 inch /50 x 50 cm, 2016


Nikola Kolja Božović (1975.) diplomirao i stekao diplomu magistra nauka na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu. Na istom fakulteru radi kao docent. Član je i jedan od osnivača grupe „HYPE” i udruženja Art of Reality Association. Od 1999. godine počinje da izlaže na samostalnim i zajedničkim izložbama i da saradjuje sa galerijom “Zvono”, koja ga predstavlja na međunarodim izložbama i sajmovima savremene umetnosti u Beču, Kelnu i Moskvi. Dobitnik Nagrade studentskih crteža (1999), nagrade Zlatna paleta (2001), Beli anđeo (2001), kao i počasne nagrade Centro- periferia (izložba osamnaest izabranih mladih umetnika iz celog sveta, Federculture, Rim, 2007.). Dobitnik stipendije Pollock – Krasner Foundation (2011). Član je ULUS-a. Njegovi radovi mogu se naći u kolekciji RADIX u Beogradu, Muzeju grada Beograda, kolekciji Borusan u Istambulu, itd.


Phantasms on Wheels / Fantazmi na točkovima, instalation view, 2013

 

Vladislav Šćepanović

Slikarstvo koje kreativno sudeluje u vrtlogu lascivno uvećanih i zavodljivih varki svetova veštačkih prizora. Poput nekadašnje matrice religijskog rasporeda ponuđeni su kanoni čulnih gubljenja u opuštajućim teretima svakodnevice. Uvećana reklamna dečja lica ili predmeti idealizovane lepote vesnici su sloma razvojnih etapa savremene potrošnje. Naglašena je slika medijske i ekranske, nametljivosti novih individua i nove prirode. Očigledno je da se oštrica tih prikazanih prisustva i bojenih ispada, ta nemirna osmehnuta sila pruža u maleno reklamnom, ali džinovskom iskustvenom mozaiku. Postojanje takvog kompozicionog odmetanja naglašava slikarevu anatomiju liberalne, evokativne, preteće nametnute stvarnosti našeg doba. Dolazi se od slikanja do novog reklamnog obrasca prepoznavanja, do Qr koda unutar marketinške plime obećanog sveta brzine i izvoza ka raznorodnim pretnjama sveopšte destrukcije.


Kinder, oil on canvas/ulje na platnu, 55 x 55 inch / 140 x 140 cm, 2012; Cultural Industry / Kulturna industrija, oil on canvas/ulje na platnu, 63 x 47 inch, 160 x 120 cm, 2004

 

Vladislav Šćepanović, rođen u Nikšiću (Crna Gora, 1971). Fakultet likovnih umjetnosti završio na Cetinju (1994), zatim Postdiplomske studije na Fakultetu Primenjenih umetnosti u Beogradu (1996). Doktorirao je u oblasti teorije umetnosti i medija na Interdisiplinarnim doktorskim studijama Univerziteta u Beogradu 2009. Angažovan kao vanredni profesor na predmetu Crtanje i predmetu Slikanje na FPU u Beogradu; profesor na doktorskim studijama FPU i Univerziteta umetnosti u Beogradu. U periodu 2013 / 2014. Vršilac dužnosti direktora Muzeja savremene umetnosti u Beogradu. Objavio više naučnih radova u stručnim časopisima i monografiju (Medijski spektakl i destrukcija). Izlagao na 26 samostalnih i više kolektivnih izložbi u Podgorici, Budvi, Beogradu, Osijeku, Parizu, Tokiju, New Yorku, Hobokenu, Hjustonu... Predstavnik je Srbije na Venecijanskom Bijenalu (2017) u okviru projekta Enklavia, kustosa Nikole Šuice.


Armagedon, oil on canvas/ulje na platnu, 82 x 63 inch / 210 x 160 cm, 2002; Revelation / Otkrovenje, oil on canvas/ulje na platnu, 47 x 71 inch / 120 x 180 cm, 2003

 

Milena Dragićević

Između izmaknutog fantazma ili preispitivanja vlastitih uspomena, slikarka nedvojiva od sopstvenog iskustva dijaspore ulazi u bit kontroverznog uživalačkog vrtloga zapadne civilizacije. Slike su koloristička energija koje referira na posmatranje američkog rvanja i emigranta rvačkog - kečera Pampera Firpa, Argentinca jermenskog porekla koji oličuje migracionu sudbinu telesnog pokreta i raspona, između istinske borbe i pretvaranja. Migraciona dinamika i raznolika izražajnost deo su savremenosti i projektovane budućnosti. Različiti ciklusi slikarstva Milene Dragicevic dospeli su u najrelevantnije antologije i knjige savremene umetnosti posle 2000 godine. Njena platna su polja istančanih gestova i zgusnute energije u širokom raponu izražajnosti i asocijativnih prodiranja.


Lizzi (Pampero Series), oil, acrylic on black fabric, 178 x 120 cm, 2014

 

Milena Dragićević rođena je 1965. godine u bivšoj Jugoslaviji. Kanadski je državljanin sprskog porekla i živi u Velikoj Britaniji. Osnovne studije je završila na Univerzitetu York u Torontu a magistarsku diplomu stekla na Royal College of Art, London. Glavno polje rada joj je slikarstvo, a nedavno je počela da radi i na digitalnoj štampi i pisanju kao izrazu. Ova umetnica je izlagala svoje radove širom sveta, uključujući izložbe u GAM Milano, Milano, (2016.); Umetničkoj galeriji u Lidsu, Lids (2015.); Sharjah Art Foundation, Sarža, (2014.); Holburne Museum, Bath, (2013); British Art Show 7, Galeriji Hayward, London, (2011.); Pump House Gallery, London, (2008), itd. Osvrti na umetnička dela Milene Dragićević dati su u časopisima Artforum, Friezemagazine, Modern Painters, Flash Art, Art in America, Art Review, i Frog Magazine. Njeni radovi su uvršćeni u 100 Painters of Tomorrow, T&H (2014), Vitamin P2: New Perspectives in Painting, Phaidon Press (2011), itd. Njeni radovi nalaze se kako u javnim, tako i u privatnim kolekcijama u Evropi i Severnoj Americi. Milenu Dragićević zastupa Galerija Martin Janda, Beč.


Mitzi (Pampero Series), oil, acrylic on black fabric, 148.5 x 91.5 cm, 2014

 

Dragan Zdravković

Raspon okružujućih predmeta odlikuje zapanjujuće smirena veština izvođenja. Kod Dragana Zdravkovića tematski su objedinjeni: fizička promena okružujuće materijalnosti, uvidi u tajne geometrijskog poretka kao i tragovi ljudske energije. Posmatranjem, suočavamo se sa iskustvom savremenog života uslovljenog tehnološkim prtljagom, dok sanjiva hibernisanost prenosi pažljivi trag mašinskih olakšica i alata današnjice. Kao u klasicima slikarskog modernizma Francisa Picabie li Františeka Kupke, otvara se odnos prema preispitivanju vremena i našem uočavanju zagonetnih pojedinosti, a za koje nismo verovali da su nastanjene, i date u izmičućoj dinamici njegovih slika i crteža.


Blue fish / Plava riba, oil on canvas/ulje na platnu, 59 x 39 inch / 150 x 100 cm, 2015


Dragan Zdravković (Beograd, 1969) diplomirao je na slikarskom odseku Fakulteta likovnih umetnosti u Beogradu (1994) gde kasnije brani i magistrski rad (1999). 2011. dobija stipendiju za umetničko istraživački program u Nemačkoj (Lajpcig) ”LIA”(Leipzig International Art Programme). Od 2014. godine, predaje na predmetima Crtanje i Slikanje na Fakultetu primenjenih umetnosti u Beogradu. Trenutno je na doktorskim studijama (ALU, Beograd) kod mentora Vladimira Veličkovića. Deo njegovih radova nalazi se u muzejskim i galerijskim zbirkama, kao i privatnim kolekcijama: MSU Beograd, Muzej “Museu do Douro” (Portugal), Umetnička zbirka Madlene Zepter, Narodni muzej Vranje, Muzej Mladenovca, LIA - Leipzig International Art-Program (A-L. Rolland), radovi u privatnim zbirkama u Berlinu (A.Schlag/IMV GmbH), Lajpcigu (Lenzer), Beču (Zepter), Beogradu. Aktivno izlaže na grupnim i samostalnim izložbama u zemlji i inostranstvu od 1993 godine. Predstavnik je Srbije na Venecijanskom bienalu (2017) u okviru projekta Enklavia; kustosa Nikole Šuice.


No name, oil on canvas/ulje na platnu, 27.5 x 39 inch / 70 x 100 cm, 2016; The Salon, oil and acrylic on canvas / ulje i akrilik na platnu, 79 x 57 inch / 200 x 145 cm, 2016

 

Autor projekta: ‘BLANC / BLANK’
Autor Predgovora kataloga izložbe: Prof. Nikola Suica
Tekst biografija: Ksenija Samardžija
Godina / Year: 2017

‘BLANC / BLANK’ Instagram 
Na naslovnoj: Rad Vladislava Šćepanovića, The chains of evil / U kandžama zla, oil on canvas/ulje na platnu, 47 x 40 inch / 120 x 100 cm, 2016
Otvaranje: 7. april – 19.00h, 8 - 9. april 12.00 – 20.00h
Mapa lokacije 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"If you are not curious, forget it.” 

Achille Castiglioniviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services