IZAZOV 2019

IZAZOV 2019

Jubilarni, peti po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2019 biće održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, pod sloganom „Istina ili izazov“.

 

 

 

Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Ovogodišnji događaj otvoriće Jamshid Alamuti, CEO i suosnivač, Pi School iz Italije, koji je ujedno i glavni govornik foruma IZAZOV 2019. On će govoriti na temu „Creativity driven Transformation“, odnosno o novom procesu kreativnosti i na koji način se on može koristiti u rešavanju stvarnih problema i tranformaciji biznisa.

“Kreativnost se oduvek koristila u procesu transformacije biznisa, to nije ništa novo. Pitanja na koja će agencije i kompanije morati zajedno da pronađu odgovore jesu na koji način iskoristiti kreativnost kako bi ostvarili stvaran uticaj i rešili probleme svojih brendova, proizvoda i usluga. Kreativnost će se u budućnosti sve više koristiti za rešavanje problema, a ne za prodaju robe”, rekao je Alamuti.

Glavna tema petog regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija.

Teme foruma biće i migracija oglašavanja; šta su pored profita drugi motivi zajedničkog nastupa agencija i kompanija na tržištu; merenje efikasnosti kampanja; šta je dovelo do usitnjavanja tržišta i kako će se to odraziti na struku, ali i zašto je ulaganje u lojalnost potrošača zapravo ulaganje u razvoj brenda. Na forumu će se, takođe, govoriti i o etici u poslovanju, kao i zašto bi transparentnost pitch procesa svima donelo benefite.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, a biće organizovan i teambuilding za učesnike. U okviru radionica, svoje studije slučaja predstaviće, između ostalih, i kompanije Lidl Srbija, Atlantic Grupa - Grand kafa, Knjaz Miloš, Banca Intesa, Eagle Hills i Vip Mobile.

Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2019 biće predstavljeno i stanje na medijskom i marketinškom tržištu u šest država regiona, kao i najnovije istraživanje stanja struke, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija Smart+ Research.

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2019 traje do 8. marta, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu. 

Forum IZAZOV 2019 podržale su agencije Ovation BBDO, Headline, Degordian, Direct Media United Solutions, DPC Group, Smart+ Research, Reprodukcija, Info Media Group, Propix, Chameleon, Digital Element, kao i kompanije Vip Mobile, Bambi, Marbo Product, Zlatiborac i Knjaz Miloš. Zlatni sponzor ovogodišnjeg foruma je I&F McCann Grupa. 

Marketing mreža je interaktivan portal koji ima za cilj umrežavanje i poslovno povezivanje svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija. Ideja portala je da oglašivači u svakom trenutku imaju uvid u kvalitet rada budućih poslovnih partnera, agencije pronađu potencijalne klijente, dizajneri i kreativci dobiju zanimljive i inovativne ideje, a mediji uspostave što bolju komunikaciju i saradnju sa oglašivačima i agencijama u cilju bolje prodaje medijskog prostora. Portal organizuje i nekoliko velikih stručnih skupova, a između ostalih i nacionalni festival integrisanih komunikacija – KAKTUS. Pored toga, Marketing mreža pokrenula je dva projekta koja značajno doprinose transparentnošću tržišta marketinških komunikacija – Agency Report i AdNetwork. 


 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text