Grabber aplikacija

Grabber Aplikacija

Predstavljamo sasvim novi proizvod, aplikaciju Grabber - novi vid marketinga bez ulaganja! 

 

Idejni tvorci i osnivači Grabbera, Nenad Bajković, Nikola Bajković i Danijel Čavić, nedavno su osmislili i razradili koncept aplikacije koja će uskoro biti dostupna svim korisnicima! 

 

 

Misija Grabbera prema rečima osnivača je humaniji advertajzing. Oni veruju da je moguće ljudima preusmeriti velika novčana sredstva, koja se izdvajaju na marketing. Grabber teži ekonomskom podsticanju malih i srednjih preduzeća. Više raznolike i kvalitetne ponude - manje monopola velikih kompanija! Ovaj model marketinga omogućava da se reklamirate isključivo putem proizvoda iz Vaše proizvodnje, i to na potpuno nov, pristupačan i zabavan način!

Takođe, ideja je i da se ceo koncept približi i dizajnerima koji bi želeli da se promovišu na jedan nov i inovativan način. 

Kako aplikacija funkcioniše?

Aplikacija funkcioniše po sledećem principu: Pomoću Grabber aplikacije, korisnici na mapi sakupljaju (grabe) stikere na mapi, koje potom menjaju za kupone i popuste. Svaki stiker vredi određeni broj coina, a sakupljenim stikerima i coinima kupuju popuste i besplatne proizvode u shopu aplikacije. Stikeri se pojavljuju svuda, a korisnici ih grabe u raznim situacijama! Svaki stiker nosi određeni broj poena.

Korisnici u Grabber Shop-u slobodno biraju za koji kupon iii popust žele da zamene sakupljene poene. Na ovom mestu, svaki brend na mapi postaje deo igre! Kuponi se zamenjuju za proizvode na prodajnim mestima brendova koji podržavaju Grabber.

Na taj način, korisnici dolaze kod brendova, i pri zameni kupona, često kupuju još ponešto! Proizvodi i ponude brendova su uvek vidljive na aplikaciji. Kada se na mapi pojavi novi proizvod, korisnicima stiže obaveštenje, koje uključuje sliku proizvoda, slogan i logo. Osim toga, brendovi mogu da postave svoje proizvode na željena mesta (trgovi, parkovi, koncerti, stadioni). Tim Grabbera može čak da osmisli kreativnu strategiju za potrebe svakog biznisa, kao i da ponudi izradu posebnih stikera za svaki brend! Svi mogu da lajkuju i komentarišu postavljene proizvode. Na taj način, Grabber se ponaša kao društvena mreža.

Ukoliko želite da pomognete autorima aplikacije u testiranju i finalizovanju proizvoda, kako bi produkt bio prilagođen korisnicima, molimo vas odvojite vreme i popunite ovu anketu! 

 

 

Dakle, gde god se nalazili, korisnici Grabbera grabe stikere na mapi aplikacije, i sakupljene stikere menjaju za popuste i besplatne proizvode u restoranima, kafeima, craft shopovima; za ulaznice na festivale, kulturne događaje i sl. Srž aplikacije su upravo stikeri, od kojih svaki nosi određeni broj poena, pomoću kojih korisnici kupuju željeni popust, proizvod, ulaznicu, komad odeće...

Cilj autora ovog zanimljivog proizvoda je da se aplikacija razvija u smeru društvene mreže, koja bi ljudima omogućila da kreiraju i postavljaju sadržaje u prostor grada, koji bi, na taj način, dobio novu, alternativnu, zabavnu mapu; sa drugačijim nazivima trgova, ulica, parkova, s zonama dobrih energija i još mnogo mogućnosti!

Samim tim, Grabber bi mogao da postane vrlo primamljiva platforma za promociju dizajnera, koji mogu da učestvuju u kreiranju stikera i promociji već postojećih sadržaja koji bi nosili njihov potpis i bili linkovani na njihove profile. Dizajneri bi svoje stikere (i radove uopšte) mogli da postave u parkove, na mostove, stadione, raskrsnice, trgove... Grabber bi, tako, postao virtuelna galerija za novu vrstu ulične umetnosti, koja razne, do sada nedostupne lokacije, čini dostupnim na potpuno novi način. Beograd bi, naravno, bio polazište, ali već u sledećoj fazi aplikacije plan je da se ona podigne u Holandiji i na taj način, domaćim dizajnerima omogući da svoj rad promovišu u Amsterdamu, a potom i u mnogim gradovima širom sveta.

Osim benefita za klijente i korisnike aplikacije, Grabber je i atraktivan kanal promocije za dizajnere, kao svojevrsna virtuelna izložba.

Prvu seriju stikera je dizajnirao Sergej Tucakov, a njegovi stikeri će se od momenta launch-a aplikacije pojaviti na raznim mestima širom grada!

Prvi set stikera predstavlja kolekciju apoena, od kojih svaki vredi različito. Ideja je da se setovi stikera periodično smenjuju, dok vrednosti apoena ostaju iste - kao valuta koja se konstantno redizajnira! Tokom svakog ciklusa, bio bi promovisan rad po jednog umetnika koji bi svoj dizajn ustupio Grabber-u, dok bi zauzvrat na platformi aplikacije imao atraktivnu promociju, a njegovi stikeri bili bi vidljivi na mapi širom grada. 

Koncept je uključivanje što većeg broja dizajnera, dok apoeni koji su u opticaju redovno dobijaju novo lice. Samim tim, dolazi se do toga da korisnici aplikacije počinju da sakupljaju kolekcije stikera, koje međusobno mogu da razmenjuju, dok se neke od starijih serija periodično iznova pojavljuju na mapi, u vidu limited edition-a. Takođe, tu bi se našle i tematske serije - za Dan zaljubljenih, Beogradski maraton, razne festivale itd., kao i stikeri koji su lokalnog karaktera kao graffiti i street art...

Jedan od ciljeva je da mapa grada postane jedan zabavan i interaktivan svet, naseljen raznim sadržajima. 

Instagram profil Grabber-a!  

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text