Džejms Kirkap | Publikacija "Indeks fudbalskih grbova" Premijer Lige

kickstarter, james kirkup, indeks fudbalskih grbova, football crest index

Džejms Kirkap (James Kirkup) britanski dizajner, pokrenuo je Kickstarter kampanju za publikaciju "Indeks fudbalskih grbova"(The Football Crest Index), koja dokumentuje bogatu istoriju kroz razvoj dizajna grbova 47 najvećih fudbalskih klubova Premijer lige od njenog začetka 1992. godine.

Džejms Kirkap izabrao je 47 dizajnera, koji su svojim jedinstvenim dizajnerskim rešenjem, interpretirali istorijski narativ klubova i njihovih grbova.

birmingem

Važnost fudbalskih kompleta i grbova dozvoljavaju navijaču da se identifikuju sa klubovima širom sveta, stoga se Džejms nada da će, sredstvima prikupljenim Kickstarter kampanjom, publikovanje ovog zbornika u većim količinama biti moguće u skorije vreme.



TFCI---Spread---Crystal-Palace

Fudbalskim fanovima, razvoj dizajna grbova i identitet nekih od najzvučnijih imena engleskog fudbala približili su dizajneri: Martin Pariz kluba Arsenal, Kreg Odhajm Barnsleya, Nik Hanej Chelsea, Luk Tong Birminghaima, Majk Sulivan Liverpoola, itd.   

liverpool

chelsea

Osim pomenutih klubova grbovi obuhvaćeni ovim indeksom su i grbovi Leicester Citya, Nothingam Foresta, Manchester Citya, Manchester Uniteda, Middlesbrougha i drugih.

derby-county

Kirkup se nada da će projekat Indeksa u budućnosti proširi i na dokumentovanje grbova svetskih klubova. On takođe ima planove da organizuje izložbu koja će prkazati istoriju grbova Premijer lige.

wolverhampton

Inicijalna ideja bila je da se putem kampanje distribuira 170 kopija, od ukupno 400 primeraka, nakon čega bi knjiga bila ponuđena nekoj većoj izdavačkoj kući. Kampanja je međutim, nakon samo par dana skoro trostruko premašila traženu sumu, dokazujući još jednom sveopštu strast prema najvažnijoj sporednoj stvari na svetu.

leicester city

Kirkap i tim urednika okupljenih oko njega, među kojima su Toni Poland (Tony Poland), Sin MekGedi (Sean McGeady), Dejv Farting (Dave Farthing), Hari Almond (Harry Almond), Kalum MekLeod (Callum McLeod) nadaju se da će zbornik biti publikovan pre početka Premijer Lige 2017/18.

nottingham-forest

Džejms Kirkap je tokom devetogodišnjeg rada sarađivao sa digitalim agencijama Head London, Poke Huge, kao i sa Barberijem (Burberry). U Melburnu je 2016. godine otvorio svoju digitalnu i marketinšku agenciju Studio Buero. Po povratku u London započeo je saradnju sa Studio Juice-om.

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"If you are not curious, forget it.” 

Achille Castiglioniviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services