
Projekat novog vizuelnog identiteta Arheološkog muzeja u Zagrebu i dizajn za CD izdanje sastava The Strange — oba oblikovana u zagrebačkom dizajn studiju Sensus Design Factory Kristine i Nedjeljka Špoljara — nagrađeni su priznanjima prestižnog američkog dizajnerskog godišnjaka GRAPHIS.
Graphis, jedna od najprestižnijih američkih dizajnerskih institucija, s tradicijom od gotovo 70 godina, u svom izdanju Graphis Design Annual za 2020. godinu dodelio je dva priznanja zagrebačkom dizajn studiju Sensus Design Factory — srebrnu nagradu (Graphis Silver Award) za projekat brandinga i novog vizualnog identiteta Arheološkog muzeja u Zagrebu, i priznanje Graphis Honorable Mention za oblikovanje CD i LP izdanja Echo Chamber sastava The Strange.
Izuzetno opsežan i složen projekat novog vizualnog identiteta Arheološkog muzeja u Zagrebu uključuje celokupan rebranding Muzeja kao i redizajn svih grafičkih elemenata, publikacija i promotivnih materijala.
Potpuno novi, osavremenjeni znak Muzeja kao noseći simbol koristi apstrahovanu formu tzv. "Zagrebačke lanene knjige" (Liber linteus Zagrabiensis) — u svetu jedinstvenog artefakta i jednog od najvažnijih izložaka u vlasništvu Arheološkog muzeja u Zagrebu.
Izdanje Echo Chamber američko-hrvatskog sastava The Strange, po oceni brojnih rock kritičara najkvalitetnije hrvatsko muzičko izdanje u protekloj godini, uz vrhunski produkcijski tretman ambiciozan je i dizajnerski projekat čije je oblikovanje uključivalo opremu CD i vinilnog izdanja kao i opsežnu seriju koncertnih i promotivnih plakata.
Specifičnost luksuznog CD izdanja je komplet kartica s tekstovima pesama ilustrovanih fotografijama koje evociraju atmosferu muzike sugestivnog, melanholičnog, gotovo filmskog karaktera.
Studio Sensus Design Factory učestvuje na najprestižnijim međunarodnim dizajnerskim takmičenjima, dobitnik je više od dvadeset nagrada i s ova dva najnovija ima ukupno pet Graphisovih priznanja.