Domaine Lepovo Wine by Petar Pavlov

Domaine Lepovo by Petar Pavlov

Identitet "Domaine Lepovo" makedonskog vina potpisuje grafički dizajner Petar Pavlov.

 

Proces stvaranja ovog identiteta i kompletnu prezentaciju projekta možete videti na fotografijama ispod. Projekat je rađen u okviru agencije McCann Beograd pod kreativnom direkcijom Vladimira Ćosića.

 

 

Veoma elegantan dizajn, tipografija, pakovanje i brending pokušavaju da predstave prirodu i osnovne sastojke ovog pića. Domaine Lepovo je premijum makedonsko vino, čija specifična lokacija vinograda kreira savršene uslove za proizvodnju visoko kvalitetnog vina. 

Termin "Domaine" podrazumeva da se ceo proces proizvodnje odvija na istoj lokaciji na kojoj se nalazi i samo grožđe.


 

Zadatak je bio kreirati identitet brenda i osmisliti etiketu za vino čiji će dizajn odražavati jedinstvenost Lepovo lokacije.

Identitet premijum brenda počinje sa znakom koji simbolizuje prirodne sastojke koji su zaslužni za izuzetan kvalitet ovog vina - sunce, mesec (noć), voda, zemlja, vetar.

Različiti grafički elementi izvedeni su iz originalne oznake koja se kasnije koristi za promotivne i prateće materijale.

Osim regularne etikete, manja količina etiketa prilagođena je korišćenjem četkice i boje za staklo, kako bi se potezom ruke stvorila kriva.

Potez četke govori priču o tome koliko je posvećenosti utemeljeno u kreiranju ovog vina, a deluje kao jedinstveni potpis svake iscrtane boce.


 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services