Dan UEPS-a | UEPS dodelio nagrade najboljim u Srbiji

Dan UEPS-a | UEPS dodelio nagrade najboljim u Srbiji

Na svečanosti povodom 56 rođendana najstarijeg nacionalnog strukovnog udruženja UEPS, uručena su priznanja najboljim marketinškim stvaraocima u 2016. godini.

Agencija godine je New Moment; oglašivač godine je Telenor Banka. Nagrada Dragan Sakan pripala je agenciji McCann Beograd, a Grand Prix agenciji FCB Afirma.

 

Dodelom priznanja najboljima, koja je upravo završena, UEPS je na najbolji način zaokružio ovu dinamičnu godinu tokom koje je pokrenut veliki proces inovacija kojima je cilj jačanje i podizanje ugleda struke kroz aktivnu dvosmernu komunikaciju sa svima koji su u ovom poslu. Proces transformacije započet pre par godina, doživeo je ove godine svoju kulminaciju.


Dodeljeno je 20 zlatnih, 28 srebrnih i 30 bronzanih priznanja u 18 kategorija i 22 potkategroije. Ove godine, prvi put su, na predlog  kreativnih direktora iz agencija članica dodeljena i specijalna priznanja – za najbolji copy, art direkciju, muziku, režiju i produkciju.

Upravni odbor udruženja ove godine ustanovio je i priznanje „Otkrivanje“ koje će se dodeljivati onima koji  se ne bave profesionalno komunikacijama, ali se na određen način obraćaju javnosti svojim originalnim inicijativama.

Okupljenima se na početku svečanosti obratio predsednik UO UEPS, Viktor Nikolić, direktor kompanije Beoexpo System, sumirajući aktivnosti udruženja tokom godine. On je istakao da su rezultati postignuti pozitivnom sinergijom svih u Upravnom odboru i Udruženju.

Veljko Golubović, regionalni kreativni direktor FCB Afirma, koji je predsedavao žirijem, kratko se osvrnuo na radove, pozdravljajući inicijativu Udruženja da stvaraoci ocenjuju kvalitet.

Tokom svečanosti Veran Matić, predsednik borda direktora B92 i predsednik Fonda B92, najavio  je da je B92 zvanični reprezent za Cannes Lions, EUROBEST, kao i za Dubai Lynx i SPIKES Asia advertajzing festival i da organizuju takmičenja Srbija Young Lions 2017 te da će nagrada za pobednike biti odlazak na takmičenje u Kan, u junu sledeće godine. To je bio poziv mladim advertajzing profesionalcima da se prijave na takmičenje Srbija Young Lions 2017 te se sledeće godine može očekivati niz zanimljivih aktivnosti, koje bi bile vezane za dodelu UEPS nagrade.

Nagrade su uručivali predsednik i članovi žirija, predsednik i članovi Upravnog odbora UEPS-a. Pored njih, Lazar Sakan koji sa bratom Žarkom nastavlja tragom ideja svog oca, ovogodišnjem dobitniku uručio je priznanje Dragan Sakan. Nagrada je pripala agenciji McCann Beograd za rad ARt, najveća virtuelna izložba svih vremena, klijent Muzej savremene umetnosti.

Miša  Lukić, CEO Publicis One za centralnu i istočnu Evropu, laureat nagrade za životno delo UEPS-a, u završnici svečanosti uručio je Grand Prix ovogodišnjem dobitniku agenciji FCB Afirma, kampanja Telenor banka Bankomat, rađena za Telenor banku.

Agencija godine je New Moment New Ideas Company.

Oglašivač godine je Telenor Banka.

Ovogodišnje plakete i statuete delo su Ivana Aranđelovića, kreativnog direktora Dizajn studija Ivan Aran.

Informacije o svim dobitnicima ovogodišnjih priznanja možete naći na: www.ueps.org.rs.


 

 
Izvor: Media Marketing




 
















 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"If you are not curious, forget it.” 

Achille Castiglioniviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services