Bronzani lav za kampanju "Niste sami"

Bronzani lav za McCann Erickson Beograd

Bronzani lav za "Bridge Projection Lifesaver" sa porukom "Niste sami"!

Kampanja agencije McCann Erickson Beograd, „Niste sami“, osvojila je „Bronzanog lava“ na 58. Međunarodnom festivalu kreativnosti „Cannes Lions“, najznačajnijem svetskom advertajzing festivalu koji se tradicionalno održava u Kanu.



Kampanja kreirana za Telefonsko savetovalište za borbu protiv suicida, ocenjena je od strane vodećih svetskih stručnjaka iz oblasti komunikacija kao jedna od najuspešnijih u kategoriji kreativnog korišćenja medija. Ovom nagradom McCann Grupa, u okviru koje posluje McCann Erickson Beograd, postala je jedini komunikacioni sistem sa naših prostora koji je osvojio dva kanska lava.


 
Kampanja agencije McCann Erickson Beograd nagrađena je „Bronzanim lavom“ u kategoriji „Mediji - humanitarne organizacije, javno zdravlje i bezbednost, poruke za povećanje svesti javnosti“, u konkurenciji od skoro tri hiljade radova iz celog sveta. Za ovogodišnji Kanski festival kreativnosti, agencije iz više od 90 država prijavile su preko 28.000 radova, što ujedno predstavlja i najveći broj prijavljenih radova u istoriji festivala.
„Veoma smo dirnuti zbog nagrade koju je agencija McCann Erickson dobila za projekat koji smo zajedno relizovali. Nagrada govori da je žiri prepoznao snagu kampanje, koja je primenljiva u celom svetu. Kampanjom smo želeli da simbolično ukažemo na to da uvek postoji rešenje i nada za sve. Nadamo se da će i ovo međunarodno priznanje dodatno uticati na društveno odgovorene kompanije da podrže naš centar”,  izjavila je ovim povodom Branka Kordić, direktorka Telefonskog savetovališta za prevenciju suicida.

U proseku u Srbiji, preko 1500 ljudi izvrši samoubistvo godišnje, a njih 40 skoči sa beogradskih mostova. U saradnji sa agencijom McCann Erickson, beogradska vlada je instalirala projektor ispod mosta koji prikazuje poruku "Niste sami". Sa mosta je projektovana poruka sa brojem telefona kancelarije za prevenciju samoubistva. Projektovana poruka i broj telefona se mogu videti samo kada se gleda sa mosta na dole.

“Ovo je veliki uspeh. Agencija je nagrađena za pro bono kampanju, gde je, u uslovima nepostojanja budžeta prava ideja, ona koja pogađa direktno u srce, jedino merilo uspešnosti”, izjavila je Zdenka Milanović, direktorka agencije McCann Erickson Beograd, povodom osvajanja ove prestižne nagrade.

Advertising Agency: McCann Erickson Belgrade, Serbia
Creative Directors: Jana Savić Rastovac, Vladimir Ćosić
Art Director: Marko Savić
Creative coaching: Miloš Stanković, Yaniv Mlinarski

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Komentari

Dejan Vukelić's picture
Dejan Vukelić
17:15 27/06/11

Bravooooooooooooooo!

Bravooooooooooooooo!

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services