Beogradski sajam nameštaja 2017

Beogradski sajam nameštaja 2017

Beogradski sajam nameštaja (BFF 2017 - Belgrade Furniture Fair), održava se od 7. do 12. novembra 2017. godine.

55. Međunarodni sajam nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije (u halama 1, 1A, 2, 3, 3A, 4, 7 i 8) i 55. Međunarodni sajam mašina, alata i repromaterijala iz oblasti drvne industrije (u halama 5 i 9), biće svečano otvoreni u utorak, 7. novembra 2017. godine.

 

 

Najznačajniji događaj industrije nameštaja i drvne industrije u ovom delu Evrope, 55. Međunarodni sajam nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije, održaće se ove godine na celokupnom izlagačkom prostoru Beogradskog sajma.

Paralelno sa ovom manifestacijom odvijaće se 55. Međunarodni sajam mašina, alata i repromaterijala iz oblasti drvne industrije, koji će trajati dan kraće od 7. do 11. novembra u halama 5 i 9.

Zbog povećanog interesovanja izlagača i učesnika i rasta manifestacije u svim parametrima, ove godine se izlagački prostor proširio na nove tri hale - 7, 8 i 9.

Od velikog značaja za domaću i regionalnu privredu, oba događaja neguju jasnu biznis orijentaciju, a program vrhunskog kvaliteta i dizajna okuplja veliki broj profesionalaca iz zemlje i sveta kao i šire publike i posetilaca.  

Novi Generalni Sponzor Beogradskog sajma nameštaja, je mlada kompanija DISTRIBUCIJA, koja se bavi prodajom nameštaja širokog asortimana, pažljivo odabranih proizvoda, renomiranih proizvođača iz sveta i regiona. Otvaranje njihove prodavnice lepog nameštaja biće upriličeno tokom trajanja ovogodišnjeg izdanja sajma nameštaja, u sredu, 8. novembra u Višnjićevoj ulici na broju 10, na Dorćolu.

Najznačajniji događaj u sferi dizajna, proizvodnje i distribucije nameštaja, drvne industrije i pratećih grana u Jugoistočnoj Evropi, Beogradski sajam nameštaja u svom 55. izdanju obeležiće brojne premijere, vrhunski dizajn i inovacije, poseta uglednih dizajnera iz cele Evrope, ali i veliki broj poslovnih ljudi, kupaca i distributera iz svih krajeva sveta. U fokusu sajma biće kompanije posvećene dizajnu, kvalitetu i funkcionalnosti nameštaja, a izgradnja prepoznatljivog vizuelnog i tržišnog identita Srbije i regiona ostaje osnovna misija.

Događaj na celokupnom izlagačkom prostoru Beogradskog sajma okuplja ugledne kompanije iz ovog dela Evrope i sveta i razvijajući biznis orijentaciju ostaje u funkciji domaće i regionalne privrede. Očekuje se da će tokom šest dana događaj posetiti oko 90.000 posetilaca što Beograd čini neprikosnovenim sajamskim centrom.


Beogradski sajam nameštaja 2016, pogled na Halu 3


Najbolji vodič za nove trendove u svetu dizajna

Beogradski sajam nameštaja je ultimativno mesto za plasman noviteta u formi, materijala i idejnih rešenja za kompletno opremanje enterijera i uključuje sve faze u proizvodnji nameštaja, od primarne prerade drveta do finalnog proizvoda i funkcionalno - estetske dorade modela. Uz nastojanje da uspostavi standard kvaliteta i podigne svest o značaju dizajna kao umetničke discipline, Sajam nameštaja približava široj publici nove estetske i kulturološke vrednosti, koje podižu kvalitet života i oplemenjuju životne i radne prostore.

Proširen izlagački prostor – sajam i u halama 7, 8 i 9

Zbog povećanog interesovanja izlagača i učesnika i rasta manifestacije u svim parametrima, ove godine se izlagački prostor proširio na nove tri hale - 7, 8 i 9. Na komletno raspoloživom izložbenom prostoru od preko 60.000 m2 učestvovaće 45 zemalja, odnosno više od 520 izlagača. Na sajmu će se okupiti 13.000 profesionalaca iz ove privredne grane.

Promocija industrije nameštaja i drvne industrije Srbije

Beogradski sajam nameštaja utemeljen je kao vodeći generator domaćeg izvoza i mesto promocije najboljih ideja i modela sa ovih prostora. Sajam potencira ulaganja i međusobnu saradnju učesnika i sublimira iskustva investitora, domaćih privrednika i međunarodnih institucija na različitim projektima u ovoj industriji. Drvna industrija Srbije grana je sa nizom komparativnih prednosti: izuzetan kvalitet sirovinske baze, očuvani prirodni resursi, veliki broj visoko kvalifikovanih radnika kao i geografska pozicija koja omogućava brzu isporuku proizvoda. Za strane investitore Srbija je jedan od najatraktivnijih sektora za ulaganje. U ekspanziji je proizvodnja nameštaja od punog drveta, koji je visokog kvaliteta i velikim delom se izvozi. Kompanije konstantno modernizuju svoju opremu i prilagođavaju se zahtevnim trendovima i potrebama tržišta, a saradnja dizajnera nameštaja i enterijera sa domaćim proizvođačima nameštaja rezultira visokokvalitetnim proizvodima koji su izvozno orijentisani.


Beogradski sajam nameštaja 2016, Hala 3, Kompanija GIR


Brojne premijere, povratak velikih svetskih kompanija i sve kvalitetniji dizajn

Na spisku renomiranih kompanija koje će po prvi put nastupiti na Beogradskom sajmu i čije se premijere s nestrpljenjem očekuju nalaze se švajcarska Vitra čije je prisustvo svojevrsna potvrda kvaliteta na svakom događaju širom kontinenta. Vitra je jedna od najprestižnijih kompanija u sferi industrije nameštaja. Kompanija koja je proizvela neke od najpoznatijih komada nameštaja u istoriji savremenog dizajna, i izvršila ogrman uticaj na kreiranje modernog nameštaja i arhitekture, kao i na poimanje savremenog dizajna u celini. U svetu nameštaja, Vitra je reč za ikonične komade, pridev koji daje vrednost objektima. Pored proizvodnje nameštaja Vitra ima i svoj kampus u okviru kog se nalazi muzej kao i građevine koje su projektovale najznačajnije arhitekte današnjice. Dolazak kompanije Vitra čiji nameštaj se može pogledati na NITEA štandu predstavlja događaj za sebe! Vitra ne samo da oblikuje prostor u kom se nalazi već oblikuje odnos prema dizajnu.


Vitra - Pacific Chair; Dizajn: Edward Barber & Jay Osgerby


Zatim, tu je i italijanski Mattiazzi koji će prikazati svoje čuvene drvene stolice izuzetnog kvaliteta. Ova kompanija je za relativno kratko vreme postala crème de la crème svetskog dizajna. Beskompromisnog dizajna visokog kvaliteta, Mattiazzi je od male porodične firme postao italijanski premium brend. Specijalizovan je u proizvodnji drvenih stolica najvišeg kvaliteta a tradicionalne veštine usklađuje sa najsavremenijim mašinama. Izrazit umetnički pristup u kreiranju, uz kombinaciju beskompromisnog dizajna i izrade najvišeg kvaliteta čine Mattiazzi vodećim brendom u svetskom kontekstu. Mattiazzi sarađuje sa vodećim imenima u sferi dizajna kao što su Konstantin Grčić, Braća Burule i dugi. Njihov nameštaj je esencijalnog i izrazito jednostavnog dizajna. Podjednako konceptualan i bazičan. Suptilan i skulpturalan.


Mattiazzi - Primo Chair; Dizajn: Konstantin Grčić


Na veliko zadovoljstvo organizatora Beogradskog sajma nameštaja, na ovogodišnjem izdanju će se beogradskoj publici premijerno predstaviti italijanska kompanija laCividina čiji vrhunski dizajn nameštaja pleni na svim najprestižnijim sajmovima na svetu. Svojevrsna kvintesenca italijanskog pristupa dizajnu, sa fantastično uspostavljenim balansom između estetike i ergonomske funkcionalnosti. laCividina je jedan od vodeći italijanskih proizvođača fotelja i sofa za kuću i javne prostore. Skup najboljih osobina italijanskog pristupa dizajnu suptilno je ugrađen u svaki pojedinačni komad. Pažljivo odabrani kvalitetni materijali i ručna, zanatska završna obrada rezultiraju u besprekorno uravnoteženom nameštaju. “Drvo, koža, tkanina i metal pružaju bezvremeni osećaj topline i lepote, u proizvodima koji su dizajnirani i napravljeni da traju.”


laCividina - PINCH High-back sofa; Dizajn: Stefan Krivokapić - SKRIVO 


Od italijanskih kompanija koje će se po prvi put pojaviti na Beogradskom sajmu nameštaja je i renomirana kompanija Elica, proizvođač kuhinjskih uređaja vrhunskog kvaliteta.

Francuska kompanija Forestier, koja se bavi rasvetom, oživeće prepoznatljivi pariski duh na Beogradskom sajmu, uz pomoć svoje autentične rasvete. Oni stvaraju specifične predemete snažnog identiteta. Sofisticiran dizajn sa pažljivim odnosom prema oblicima i bojama karakterističan je za njihovu rasvetu. Forestier komadi su stilski čisti, luksuzni i atraktivni. Ekspresivni identitet Forestiera ogleda se u tome što svaki komad funkcioniše kao mala skulputra. “A šta bi moglo biti atraktivnije u kući nego elegantna i praktična lampa koja je ekološki prihvatljiva?”


Forestier - Candle Holder, Collection: Intersection; Dizajn: LA FABRICA


Mnogo se očekuje i od premijera koje priprema španski Mobles 114 sa kolekcijama koje osvajaju svedenim i elegantnim dizajnom.


Mobles 114 - Salone del Mobile Milano 2017


Litvanski Emko će oduševiti ljubitelje nameštaja od punog drveta.


Emko - NAÏVE Collection


Francuska kompanija Petite Friture pravi nameštaj koji stvara vibracije i insistira na inovativnim i nesvakidašnjim komadima koje dizajniraju prvenstveno mladi dizajneri. Takođe, proizvode elegantan i jednostavan asesoar. Petite Friture je mlad francuski brend koji proizvodi sofisticirane i pristupačne objekte koje su kreirali trenutno najaktuelniji dizajneri iz celog sveta. Njihov dizajn je suptilan, jednostavan i nepristrasan. Ukoliko verujete da dekor nije puki ukras već da bitno utiče na atmosferu u prostoru – posetite štand kompanije Petite Friture. “Stvaramo predmete koji razumeju naš svakodnevni život i pozivaju nas da uživamo.“


Petite Friture - GRID Day Bed, Dizajn: POOL


Bogatu izložbenu ponudu koja očekuje sve posetioce u halama 3 i 3A, upotpuniće i povratnici na sajam, među kojima su i srpski GIR, švajcarska kompanija White Oak i bosanski MS&Wood sa kolekcijma nameštaja od visokokvalitetnog i punog drveta. Nove proizvode premijerno će predstaviti i hrvatska Prostoria koja je pokupila simpatije i tokom prošlogodišnjeg nastupa.


Beogradski sajam nameštaja 2016, Hala 3, Kompanija PROSTORIA

 

Srpski proizvođač nameštaja sa najdužom tradicijom, kompanija Simpo, ove godine će svoj veliki štand imati u Hali 2C. Simpo je najpoznatiji i najčešće biran proizvođač u zemlji koji postoji skoro šezdeset godina. Dugogodišnje prisustvo na tržištu i u svesti ljudi čine Simpo nacionalno značajnom kompanijom. Simpo predstavlja nenametljiv spoj klasičnog dizajna i inovacija. Ovogodišnji nastup u Hali 2C potvrđuje da odmeren dizajn i kvalitetna izrada lako nalaze svoje mesto u svakom prostoru. “Potpuno zaokružen proces proizvodnje, od sirovina i repromaterijala, pa do finalnog proizvoda, omogućava maksimalnu kontrolu nad kvalitetom, troškovima, i just-in-time isporuku.”


SIMPO - Ugaona garnitura bez mehanizma, Corsica


DIZAJN SPECIJALITETI:

“Young Designers Exhibition” - presek stanja u savremenom dizajnu (gornji nivo Hale 2)

Uz kolekcije brojnih izlagača iz zemlje i sveta, posetioci će tokom sajamskih dana moći da uživaju u posebnim događajima posvećenim dizajnu koji su se već ustalili u sajamskoj agendi tokom prethodnih godina. Izložba mladih dizajnera pod nazivom “Young Designers Exhibition” okuplja mlade i perspektivne autore koji su dosadašnjim radom zaslužili šansu da predstave svoje nove, kreativne ideje i proizvode. Izložba je, kao svojevrstan presek stanja u savremenom dizajnu, prilika za afirmaciju dizajnera i njihovih proizvoda, ali i referenca za kontakt i saradnju sa proizvođačima i predstavnicima privrede.


Beogradski sajam nameštaja 2016, Young Designers Exhibition


“Design Talks” - nagoveštaji o dešavanjima na dizajn sceni u budućnosti (gornji nivo Hale 2)

“Design Talks”, odnosno razgovori sa dizajnerima i arhitektama, od prošle godine uspostavljeni na sajmu, pokazali su se kao pun pogodak. I ove godine biće organizovani u istom formatu, a među učesnicima biće Nevio Mattiazzi (CEO Mattiazzi), Inga Markovska (Emko), Nuria Tovar (Mobles 114), Tomislav Knezović (Prostoria), Bojan Radović (GIR), kao i svi članovi žirija za nagradu “Zlatni ključ”: Max Rommel, Matteo Ragni, Sean Poropat, Damjan Geber, Marko Basarovski. Ovaj program je jedinstvena prilika da zainteresovana publika čuje profesionalna iskustva aktera koji intenzivno učestvuju u kreiranju industrije nameštaja. Učesnici će govoriti o projektima na kojima trenutno rade, o stanju u industriji nameštaja, sistemima po kojima industrija funkcioniše, o trendovima i tržištu. Budite na Sajmu i ne propustite Design Talks! Pridružite se diskusiji koja će okupiti vodeća, ugledna imena u sferi industrije nameštaja.


Beogradski sajam nameštaja 2016, Design Talks


Poslovni dan (Buyers Day) - 7. novembar 2017. godine
 

Najznačajniji poslovni program koji Beogradski sajam nastavlja uspešno da sprovodi na 55. Međunarodnom sajmu nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije jeste Hosted Buyer program, sa ciljem efektnijeg plasiranja proizvodnog programa izlagača ove dve manifestacije na nova tržišta. Beogradski sajam organizovao je dolazak poslovnih posetilaca, visokih profesionalaca u domenu industrije nameštaja, koji su u poziciji da spajaju tržišta i kreiraju tražnju na tržištima na kojima posluju. Poseta kupaca iz celog sveta omogućava izlagačima na sajmu direktan kontakt sa ovim kupcima koji za cilj imaju pregovore i postizanje poslovnih aranžmana. Ovi konkretni i merljivi rezultati reflektuju se na povećanje izvoza i daju podsticaj domaćoj privredi. Za što efikasniju promociju kompanija i efektnije poslovne aranžmane tokom sajma, svim učesnicima dostupan je B2B poslovni portal namenjen registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca Međunarodnog sajma nameštaja i Međunarodnog sajma mašina, alata i repromaterijala iz oblasti drvne industrije 2017. Usluga zakazivanja B2B sastanaka za sve registrovane učesnike (izlagače i poslovne posetioce) besplatna je.


Beogradski sajam nameštaja 2016, pogled na Halu 3


NAGRADE SAJMA NAMEŠTAJA 2017
 

Nagrada “Zlatni ključ”

Nagradu “Zlatni ključ”, najinovativnijim i najuspešnijim izlagačima na 55. Beogradskom sajmu nameštaja, dodeljuje internacionalni žiri koji je celokupni sajam i ponudu sagledao iz međunarodne perspektive: Damjan Geber - Brigada Studio (Hrvatska), Sean Poropat - Studio Sonda (Hrvatska), Marko Basarovski - Kolege studio (Srbija), Max Rommel (Italija), jedan od najprestižnijih fotografa u svetu dizajna nameštaja, i Matteo Ragni - Matteo Ragni Studio (Italija), dizajner i dobitnik uglednih svetskih nagrada, među kojima je i Compasso d’Oro.

Nova nagrada – „Beogradski ključ“

Od ove godine na Beogradskom sajmu nameštaja dodeljivaće se novoustanovljena nagrada, “Beogradski ključ”.


Beogradski sajam nameštaja 2016, Nagrada "Zlatni ključ"


 

Paralelno sa 55. Međunarodnim sajmom nameštaja, opreme i unutrašnje dekoracije odvijaće se 55. Međunarodni sajam mašina, alata i repromaterijala iz oblasti drvne industrije, koji će trajati dan kraće - od 7. do 11. novembra u halama 5 i 9.

Od izuzetne važnosti za drvno prerađivačku industriju, sajam je platforma koja okuplja sve proizvođače i aktere industrije nameštaja i drvne industrije kao mesto gde se premijerno predstavljaju tehničko-tehnološke inovacije. Široka paleta sajamske ponude obuhvata: repromaterijale za izradu nameštaja uključujući građu, stolarske ploče, furnire, folije, kant trake i dr., repromaterijale za površinsku obradu i spajanje, boje i lakove, sve vrste lepkova, razređivača, brusnih papira i dr. Asortiman okova i ukrasa za nameštaj čine: bravice, šarke, kvake, ručice, žice, opruge i ukrasni elementi, a ponudu repromaterijala dopunjuje i bogat izbor tekstila, tkanina i kože za nameštaj, tehnološki novi materijali, poliuretanske pene, elementi od gume i plastike, sunđeri i dr. Najsavremenije mašine koje omogućavaju visoku preciznost primarne obrade drveta, izrade i završne obrade, pilane, sušare, kao i mehanički, električni i pneumatski alati prikazaće na sajmu kojom brzinom se inoviraju i razvijaju perspektivne industrije - drvna i industrija nameštaja. Pored reprezentativnih domaćih predstavnika i brendova, zapažen broj izlagača dolazi iz Nemačke, Italije, Turske, Slovenije, Rumunije…

Prateći program: Ukupnoj slici o manifestaciji kao multimedijalnom događaju doprineće sadržajan prateći program koji uključuje konferencije, prezentacije i predavanja.

Radno vreme Sajma nameštaja:
UTO - SRE, 7- 8. novembar: 10:00 - 19:00
ČET - NED, 9 - 12. novembar: 10:00 - 20:00

Radno vreme Sajma mašina:
UTO - SUB, 7 - 11. novembar: 10:00 - 19:00

Ulaznice: cena pojedinačne ulaznice je 300 dinara, a za grupne posete 200 dinara.
Parking: 100 dinara po satu.

Medijski partneri manifestacije: Wood Business Portal com, Archiproducts, Before After rs, Designed.rs, Tjedan dizajna Zagreb, Bravacasa, Kuća stil, Ego magazine, Podovi i Gradnja.rs.

Vizuelni koncept: U redizajnu vizuelnog koncepta učestvovao je Peter Gregson Studio iz Novog Sada.

 

Fotografije sa prošlogodišnjeg Beogradskog sajma nameštaja: Nemanja Knežević

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services