Arun Sudhaman na konferenciji PRilika 2016

Arun Sudhaman na konferenciji PRilika 2016

Arun Suhadman, predsednik i glavni urednik Holms Report-a jedan je od predavača na predstojećoj konferenciji PRilika 2016, koja će se održati 2. i 3. decembra u hotelu Metropol.

 

 

 

Osma po redu konferencija Društva Srbije za odnose sa javnošću o najnovijim trendovima u struci - PRilika, održaće se u Hotelu Metropol 2. i 3. decembra pod sloganom „New age. New trends. New communication“. Ovogodišnja PRilika će ugostiti renomirane predavače iz Evrope, Srbije i regiona.

Osmo izdanje konferencije okupiće neke od najpoznatijih međunarodnih i domaćih stručnjaka iz oblasti odnosa s javnošću koji će govoriti o globalnim trendovima, a učesnicima će predstaviti aktuelna dešavanja i  pravce razvoja komunikacija.

U susret konferenciji PRilika 2016, Arun Sudhaman odgovara na 3 kratka pitanja:

1. Kako biste nazvali novo doba komunikacija koje dolazi?

Dezorganizacija! Od komunikatora se traži da preospita sve strategije,     sadržaj, kanale, kreativnost i merenje — kao što tehnologija iscrtava predeo odnosa sa javnošću.

2. Šta će biti top tri nova trenda u komunikaciji, počevši od sledeće  godine?

Veštačka inteligencija, dizajnirano razmišljanje, 24/7 transparentnost

3. Šta nova komunikacija donosi i kako će to oblikovati našu oblast rada?

Tempo promene nikada nije bio ovoliko brz u industriji komunikacija. A ipak, tempo promene nikada neće biti i ovako spor. Ostaju pitanja o sposobnosti industrije da privuče pravi talenat, da se prilagodi novim tehnologijama i poveća nivo ulaganja potreban da se iskoriste ove mogućnosti.

Pored Aruna Suhadmana, publika u Beogradu će imati priliku da čuje i profesora Skot E. Felmana, dugogodišnjeg istraživača na polju veštačke inteligencije i robotike i čoveka koji je 1982. predložio korišćenje simbola smajli, iz čega je nastao svetski fenomen online emotikona. Ovogodišnja PRlika ugostiće Nadava Aviana, Global PR Lead-a u kompaniji ‎Viber, dok će izvršni direktor za komunikacije kompanije Mubadala Brajan Lot, približiti kako PR funkcioniše na Bliskom Istoku. Teodora Migdalovici, trener kreativnog mišljenja održaće radionicu na temu upotrebe kreativnosti u PR-u, dok će nas Lazar Džamić, dugogodišnji kreativni strateg u Google ZOO EMEA, posavetovati kako da prilagodimo PR alate u savremenom digitalnom svetu u kome nikad nije bilo lakše izbeći neki promotivni sadržaj. Među učesnicima su i Maksim Behar, predsednik međunarodne mreže organizacija za odnose sa javnošću, Barbara Krajnc, konsultant za korporativne komunikacije i dugogodišnja direktorka Golden Drum Festivala, Tamara Bulok, partner Altitude Strategies i direktor Hanson Search kompanije, Kristina Ercegović, osnivač regionalnog projekta Business Café koja će govoriti o moći networkinga, AnaŠimunović, PR-a Filmskog festivala u Puli, Nataša Trslić Štambak, regionalna direktorka za Jugoistočnu Evropu agencije Grayling, Anđelko Trpković, izvršni direktor Publicis One Srbija, Milica Stefanović, Senior Public Affairs Manager u kompaniji Coca-Cola i Ana Mirković, izvršna direktorka digitalnog marketing instituta.

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services