94Wines

94Wines

94Wines je novo prepoznatljivo i savremeno vino. Svako vino ima jedinstvenu boju i broj, kako bi se potrošaču olakšao izbor željenog vina. Različiti brojevi predstvaljaju različite ukuse, te ako niste sigurni koje vino da kupite možete slobodno popuniti digitalni upitnik koji će vam posle samo 6 kratkih pitanja preporučiti broj vina koji vam najviše odgovara.

94Wines

94Wines je ujedno i kompanija koja spaja tradicionalni proizvod kako što je vino sa tehnologijom. Krajnji rezultat je vino po vašem izboru i veoma upečatljiva flaša sa QR kodom. 94Wines takođe daje mogućnost da na jedan jedinstven način pošaljete personalizovanu poruku. Naime, svaka flaša ima jedinstveni QR kôd koji može da sadrži razne vrste fajlova - bilo da je u pitanju tekst, fotografija ili video. Ova vrsta lične poruke se može učitati na sajt gde će se fajl konvertovati u QR kôd i posle biti odštampan na boci. Kôd se može očitati uz pomoć kamere na mobilnom telefonu ili popunjavanjem koda na sajtu 94Wines.com

94Wines

Pored tehnoloških novina, 94Wines takođe može da se pohvali i kvalitetom. Svaka vrsta vina (broj) je pažljivo odabrano i obrađeno. Sva vina su poreklom iz Francuske, a svaki broj ima kontrolisano poreklo i sortu.

94Wines

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Komentari

Nikola Arežina's picture
Nikola Arežina
12:14 25/11/09

lepo je, ali ne bih voleo da

lepo je,

ali ne bih voleo da pijem vino iz tih flasha. Ne moze se bas sve "svoditi".

Jana Oršolić's picture
Jana Oršolić
14:33 25/11/09

da, slazem se

dizajneri bas znaju da budu pain in the ass kad hoce da naprave nesto za portfolio po svaku cenu...

Vasilije Perović's picture
Vasilije Perović
14:55 25/11/09

Slažem se

Činjenica da ovo vino nema prirodni pampur dosta govori o kvalitetu istog. Na prvi pogled interesantan koncept, ali veoma prolaznog karaktera. Očigledno nije namenjen publici/potrošačima koji inače piju vino. Sve me to malo podseća na neuspeli pokušaj sa penušavim vinom u limenkama (Rich Prosecco) za čiju promo kampanju je bila zadužena (ne)slavna Paris Hilton.

Rich Prosecco Paris Hilton

Nikola Arežina's picture
Nikola Arežina
15:10 25/11/09

kako kazu bate..., svaka roba

kako kazu bate..., svaka roba ima svog kupca...mozda su nashli neku rupu na trzistu, ja to vino ne bi nikad kupio, a ni pink energy drink

Vasilije Perović's picture
Vasilije Perović
15:25 25/11/09

Mora da

Mitrović već uveliko trlja ruke što će da zaradi od silnih autorskih prava... ;)

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services