12. Weekend Media Festival deo legendarne igre Monopol

12. Weekend Media Festival deo legendarne igre Monopol

Weekend Media Festival, najveći komunikacijski festival u regionu dobio je svoju karticu u hrvatskom izdanju omiljene porodične društvene igre Monopol.

U stvaranju hrvatskog izdanja ove legendarne igre, koju od 1935. godine igra više od milijardu ljudi u 114 zemalja sveta, učestvovali su hrvatski građani dajući svoje predloge šta bi voleli da vide na ploči za igranje.

 

 

Tako je među većim hrvatskim gradovima i ostrvima, popularnim kulturnim znamenitostima i prirodnim lepotama, svoje mesto dobila i kartica s Weekend Media Festivalom.

„Razveselila me informacija da se Weekend našao u Monopol-u. To nam samo potvrđuje ono što oduvek znamo: Weekend je festival koji se ne propušta", izjavio je Tomo Ricov, direktor festivala.

Veliko je ovo priznanje za festival koji se održava već 12. godinu za redom, a koji donosi najnovije trendove i izazove koji nas očekuju u komunikacijskoj industriji. Osim što je nezaobilazan događaj, ne samo među brojnim stručnjacima iz komunikacijske i marketinške branše, Weekend je dobio i novu generaciju posetilaca i postao nezaobilazan deo druženja uz Monopol.



„Weekend već toliko dugo postoji da imamo i novu generacija posetilaca. Broj klinaca koji posećuju festival svake je godine sve veći pa mi je normalno da deca naših prijatelja i saradnika, kao i naši klinci, znaju za Weekend i prate što se događa. Bio sam oduševljen kada je Nina, kćerka našeg producenta s kojom inače razmenjujemo Dylan Dog-ove, poslala sliku kartica Monopol-a s Weekendom. A i ja sam kao dete s tatom i bratom napravio našu verziju Monopol-a koji je postao hit u kvartu u kome sam odrastao. Ovime svih 11 dosadašnjih Weekend Media Festivala dobijaju neko sasvim novo značenje“, istakao je Boris Kovaček, izvršni direktor i producent festivala.

Najbolji Weekend u godini održaće se od 19. do 22. septembra u Rovinju. Na 12. Weekend Media Festivalu očekuje se rekordan broj posetilaca, zanimljivi paneli, atraktivni predavači i najbolja zabava tokom sva tri dana festivala. Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smeštaja i kotizaciju. Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće najvažnija regionalna digitalna nagrada - SoMo Borac.

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text