Lufthansa Beograd

Lufthansa kancelarija

Nakon trideset godina upotrebe veoma prepoznatljivog žuto-plavog logotipa, kompanija Lufthansa se, 2018. godine, odlučila za izmenu svog vizuelnog identiteta.

Promena logotipa naizgled nije radikalna: redizajnirani logo sadrži iste, stilizovane, grafičke elemente, ali (iznenađujuće) – ne i žutu boju.

 

Uz to, za ovaj brend je po prvi put kreirana posebna tipografija (Lufthansa Text i Lufthansa Head), dok je do sada korišćena Helvetica.

Boje koje predstavljaju korporativni identitet Lufthanse su se neznatno izmenile u smislu da su nijanse sada tamnije, smirenije i ozbiljnije; ali je drastično promenjena filozofija upotrebe boja – pa su sada bela i teget dominantne, dok se žuta koristi umereno, kao emotivni podsetnik na stare dane.

Sveukupan utisak je da je Lufthansa dobila preobražaj koji je učinio da brend izgleda sofisticiranije, laganije i elegantnije.

Pored toga, Lufthansa je i na našim prostorima napravila jedan novi iskorak.

Zahvaljujući svom generalnom menadžeru za ovu regiju gospodinu Bernhardu Wodlu, beogradska kancelarija se, nakon 20 godina preselila iz pomalo zastarelog zdanja na Terazijama na novu lokaciju na Vračaru.

Nova, prostrana i prozračna kancelarija u potpunosti inkorporira Lufthansa filozofiju: balans strogog i korporativnog sa jedne i kreativnog i opuštenog sa druge strane.

Za izradu nameštaja angažovana je austrijska kompanija Weritz, a dizajn grafičkih elemenata u enterijeru povereni su dizajnerima Vladimiru i Maji Lunić.

Cilj je bio da se kreira harmoničan i jedinstven prostor, prijatan za boravak i rad koji će da istovremeno predstavi promene kroz koje je Lufthansa prošla i da bude u skladu sa novim vizuelnim identitetom kompanije.

Enterijer kancelarije podeljen je na nekoliko funkcionalnih celina koje su namenjene različitim aktivnostima zaposlenih, a označene su kombinacijom likovnih i tipografskih grafičkih elemenata koji asociraju na aerodromsku estetiku.

U dizajnu ovog prostora najviše je dato prostora akcentovanju novog Lufthansa fonta iz razloga što upravo taj font predstavlja okosnicu novog Lufthansa dizajna, njegovu suštinu, posebnost Lufthanse kao aviokompanije i kao brenda uopšte.

Strogi, korporativni izgled je ublažen motivišućim porukama koje su ispisane na ogromnim staklenim površinama koje su glavna arhitektonska karakteristika kancelarije.

THIS IS WHERE WE CREATE

Ova soba u najvećoj meri slavi novu Lufthansa tipografiju. Predimenzionirano slovo „a“ na staklenom zidu služi kao vizuelna barijera, a zapravo se sastoji iz 2 preklopljana slova (Helvetica outline i Lufthansa solid) gde se najbolje vidi razlika između starog i novog fonta.

Pre nego što donešena finalna odluka o toma kako će slovo „a“ iz novog Lufthansa fonta da izgleda kreirano je čak 52 različite verzije ovog slova.

COMMUNICATION ROOM



Ova soba je zvučno izolovana sivim panelima koji absorbuju zvuk i namenjena je za telefonske i video razgovore. Na staklenim vratima ispisana je NATO fonetska abeceda koja se koristi radi boljeg razumevanja u avio-saobraćaju.

MEETING ROOM

Soba za sastanke dizajnirana je sa namerom da prikaže jednog od članova Lufthansine flote, novi dizajn I neke interesantne činjenice koje su vezane za Lufthansu.

 

Fotografije: Visnja Jovanović
Fotografija Bernharda Wodla: Maja Lunić

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services