PILE&PRASE

PILE&PRASE

PILE&PRASE je novi fast food, otvoren 26. septembra 2013. godine u Bulevaru Kralja Aleksandra 144.  Za total dizajn koncepta PILE&PRASE bio je zadužen arhitekta Vladimir Paripović.

Saradnja sa investitorom usledila je po preporuci. Autor, Vladimir Paripović je nakon upoznavanja i predloga oko ponude pristupio radu na projektu, dizajnu enterijera i vizuelnom identitetu.


Nakon konsultacija sa klijentima, i uvida u postojeće stanje lokala, nametnula se ideja u kom pravcu će se razvijati celokupna priča oko novog fast food koncepta PILE&PRASE.

Klijenti su znali šta žele, jasno stavljajući autoru do znanja da ne žele industriju, ogoljene zidove, retro momente, bakine goblene, miljee, stari nameštaj, itd...već su izrazili želju ka jednom modernom i sa stavom koncipiranom prostoru, kako bi u budućnosti čitav koncept prerastao u lanac lokala.

Nekoliko dana posle sastanka i dogovora, autor je razmišljao o nazivu u želji da pomogne klijentima. Nekoliko imena su bila u opticaju, ali PILE&PRASE je pobedilo.

Ideja je bila da se izbegnu strane reči, turcizmi, itd, kako bi se koncept približio "narodu" jer je i hrana u ponudi upravo to, tipična srpska mesna hrana u vidu specijaliteta sa roštilja, uz poneki zanimljiv začin. Kako se hrana iz ponude pravi od piletine i svinjskog mesa, naziv je i logičan, originalan i simpatičan, lako pamtljiv i prepoznatljiv.

Posle odabira naziva, krenulo se u idejno rešenje i koncipiranje prostora, sa svim potrebnim elementima, od prijemnog dela, do radnog dela, od pulta do rashladnih vitrina, ...

Zamisao je bila da se iz naziva PILE&PRASE izvuče koncept, kao žuto pile i roze prase, pa je autor primenio te boje u gotovo potpuno crnom enterijeru.

Vertikalni roze zid, i horizontalni pult su dva jedina elementa u boji, a kombinovani su sa crnim i hromiranim radnim elementima.

Dominatna horizontala i vertikala čine dualizam u prostoru, čime sam ga je autor vrlo definisao.

Prostor je mali, svega 22m2 a prednost u prostoru su visoki plafoni po 3.20 u prijemnom delu, i 3.70 u radnom delu.

Kako ne postoji magacinski prostor, autor je ubacio viseće elemente za odlaganje stvari, koji su visoki i do 1.95m. U sam enterijer uključeni si led tv ekrani, preko koijh se smenjuju slajdovi.

Posebno dizajnirana pakovanja takođe su bili deo zadatka, kompletan vizuelni identitet, od logotipa, vizit karti, flajera, plakata, bedževa, papira za pakovanje hrane, kutija za pomfrit, časa za kafu, itd...

Poseban momenat predstavlja papir za pakovanje hrane, način uvijanja, u specijalan beli papir sa celulozom, koji ne propusta vlagu i masnoću. Izbegnut je klasičan i uobičajen trend pakovanja u vidu fišeka.

 


 

 

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"If you can design one thing, you can design everything,"

Massimo Vignelliviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services