Konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2014/15

Konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2014/15

Designed.rs četvrti put za redom organizuje:
 

*Konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2014/15 .

*Konferenciju o redizajnu pakovanja proizvoda - PACKTIVITY4 - 7. april 2015.

*Dodelu priznanja "PACKTIVITY AWARDS" i "GRAND PRIX ZA NAJBOLJI DIZAJN PAKOVANJA PROIZVODA U SRBIJI ZA 2014/15." koje dodeljuje Designed.rs

 

Udruženje "Srpska Dizajn Platforma" – Designed.rs raspisuje KONKURS ZA NAJBOLJI DIZAJN PAKOVANJA PROIZVODA U SRBIJI ZA 2014/15 (pakovanja realizovana do kraja marta 2015. godine).

Radovi konkurišu za priznanja po kategorijama, takozvana "PACKTIVITY AWARDS" priznanja, kao i za tri "GRAND PRIX" priznanja. 

"GRAND PRIX" priznanja će se dodeliti za najbolji dizajn realizovanog pakovanja proizvoda; za najbolji dizajn nerealizovanog pakovanja proizvoda; a od prošle godine i za najbolji dizajn proizvoda široke potrošnje.

Konkurs počinje 11. marta i traje do 6. aprila 2015. godine 

Na KONKURSU ZA NAJBOLJI DIZAJN PAKOVANJA PROIZVODA U SRBIJI ZA 2014/15 mogu da uzmu učešće sva pravna i fizička lica sa svojim realizovanim i nerealizovanim radovima.

 

KO MOŽE DA UČESTVUJE NA KONKURSU:

* Domaća ili inostrana mala, srednja i velika preduzeća
* Marketinške agencije
* Dizajn studiji i agencije
* Pojedinci (freelance dizajneri i studenti)

Radovi se prijavljuju u šest kategorija i konkurišu za priznanja "PACKTIVITY AWARDS" koje se daju posebno za svaku kategoriju, i za dve overall nagrade za najbolji dizajn pakovanja u Srbiji za 2014/15. To su nagrade "GRAND PRIX" (1. za realizovana i 2. nerealizovana pakovanja) koje dobijaju najbolje dizajnirana pakovanja po izboru internacionalnog žirija. Pakovanje koje osvoji "GRAND PRIX ZA NAJBOLJI DIZAJN PAKOVANJA PROIZVODA U SRBIJI ZA 2012/13" dobija i pečat "BEST PACK 2014/15".

Od prošle godine uveli smo i poseban "GRAND PRIX BEST SUPERMARKET PACK“ sa idejom da posebno nagradimo najbolje pakovanje proizvoda široke potrošnje. Pakovanje koje osvoji “GRAND PRIX BEST SUPERMARKET PACK 2014/15” dobija i pečat "BEST SUPERMAKET PACK 2014/15".

• Radovi pristigli u svim kategorijama za realizovano pakovanje, konkurišu i za "GRAND PRIX BEST SUPERMARKET PACK 2014/15."!

Prijava za KONKURS ZA NAJBOLJI DIZAJN PAKOVANJA PROIZVODA U SRBIJI ZA 2014/15 koje je REALIZOVANO, mora da sadrži pakovanje u originalnom, realizovanom obliku!

Kandidati sa NEREALIZOVANIM rešenjima mogu da pošalju 3D prikaz ili fotografije rešenja (pdf, jpg, png u 300 dpi) kao i mockup na uvid žiriju, ukoliko takav postoji.

Nema ograničenja u broju poslatih radova!

MEHANIZAM PRIJAVLJIVANJA:

REALIZOVANI RADOVI se šalju Post Express-om u originalnom rasklopu ili kao hard-copy (originalni proizvod) na adresu organizatora konkursa: Designed.rs, ul.Carice Milice br.3, 11000 Beograd, Srbija.

Pre slanja radova, potrebno je preuzeti prijavni formular sa linka i saglasiti se sa uslovima konkursa.

Popunjen i odštampan prijavni formular potrebno je poslati Post Express-om zajedno sa radovima i dokazom o uplati troškova prijave.

Pored slanja radova poštom, radove je potrebno poslati i u elektronskoj formi, u svrhu promocije (3D prikazi, fotografije (pdf, jpg, png u 300 dpi) na e-mail konkurs@packtivity.rs s naznakom u Subject-u u kojoj kategoriji se konkuriše.

NEREALIZOVANI RADOVI se šalju samo u obliku 3D prikaza i fotografija (pdf, jpg, png u 300 dpi), takođe na e-mail konkurs@packtivity.rs s naznakom u Subject-u da je u pitanju nerealizovano pakovanje.

TROŠKOVI PRIJAVE:

Troškovi prijave jednog rada na Konkurs iznose:

5.000 RSD za agencije, kompanije i druga pravna lica
2.000 RSD za fizička lica
1.000 RSD za studente

Troškovi prijave više radova na Konkurs (ukoliko su podnosioci prijave agencije, kompanije i druga pravna lica) iznose:

Od dva do pet radova - 3.500 RSD
Preko pet radova - 8.000 RSD

Plaćanje troškova prijave na konkurs se vrši uplatom na račun 160-333436-32 kod banke Banca Intesa.

Svrha uplate: troškovi učešća na Konkursu za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2012/13

Primalac: „Udruženje Srpska Dizajn Platforma“-Designed.rs, Carice Milice 3

Poziv na broj 01.

Dokaz o uplati (skenirana ili fotografisana uplatnica) poslati na info@packtivity.rs

Krajnji rok za prijavu na Konkurs je 6. april 2015. godine.

Radovi pristigli na Konkurs konkurišu u šest kategorija:

1. HRANA ( čokolade, slatkiši, mesne prerađevine, testenine, pirinač, sušeno i obrađeno voće i povrće, mleko i mlečni proizvodi, ulja i sosevi, začini, supe i drugi praškasti proizvodi, kafa, čajevi, gotova jela i konzerve, čips, biskviti, šećerići, medići...)
2. PIĆE (voda, negazirani i gazirani voćni sokovi, pivo, vino, alkoholna pića, energetska pića)
3. HEMIJA I KOZMETIKA (lična higijena, deterdženti, kozmetički preparati, farmaceutski proizvodi, vitamini i drugi suplementi)
4. LUKSUZNA ROBA (pakovanja parfema, satova, premium proizvoda u segmentu hrane i pića)
5. OSTALO ( CD omoti, kutije, poklon kutije, kese, promo materijali...)
6. DIZAJN PAKOVANJA KOJI NIJE REALIZOVAN

U zavisnosti od kategorije, žiri će ocenjivati pakovanja po sledećim kriterijumima:

* Kvalitet dizajna
* Završna obrada
* Odabir materijala
* Inovativnost
* Uticaj na životnu okolinu
* Funkcionalnost
* Ergonomija
* Usklađenost sa sadržajem i ukupnim imidžom brenda
* Simbolizam – adekvatnost sadržaju pakovanja
* Aspekt proizvodnje i logistike

ŽIRI:

Federico Galvani - CD / Happycentro, Verona, Italija - Predsednik žirija
Federico PadovaniFotograf, Arhitekta / Happycentro, Verona, Italija
Marko Šesnić - CD / Studio Šesnić&Turković, Zagreb, Hrvatska
Goran Turković - CD / Studio Šesnić&Turković, Zagreb, Hrvatska
Marko Purać aka 
sepra4life - Dizajner i ilustrator, Over Clothing, Novi Sad, Srbija
Maja Lalić - CD / Mikser, Beograd, Srbija
Lidija Milovanović - AD / McCann Beograd
Ivana Parčetić Mitić - Osnivač i urednik portala Marketing mreža 
Marko Todorović - Fotograf
Aleksa Dmitrović - Kreativni direktor ISDB
Siniša Vlajković - Art direktor, Fotograf
Tamara Pešić - Grafički dizajner
Ivana Srdanović - Glavni i odgovorni urednik portala Designed.rs
Dušan Vulović - Direktor projekta Packtivity

NAGRADE:

Pobednik na Konkursu dobija:

Apsolutni pobednik na Konkursu dobija:
• Pravo da GODINU dana koristi pečat "BEST PACK 2014/15" na pakovanju proizvoda kao i na drugim komunikacijskim materijalima
• "GRAND PRIX" Statuetu
• Plaketu sa potpisima članova žirija
• Medijsku promociju na Designed.rs i promociju kroz kanale portala Designed.rs

“BEST SUPERMARKET PACK” pobednik dobija:
• Pravo da GODINU dana koristi pečat "BEST SUPERMAKET PACK 2014/15" na pakovanju proizvoda kao i na drugim komunikacijskim materijalima
• "GRAND PRIX" Statuetu
• Plaketu sa potpisima članova žirija
• Medijsku promociju na Designed.rs i promociju kroz kanale portala Designed.rs

Pobednici na Konkursu u svim drugim kategorijama dobijaju:
• Pobednik u svakoj kategoriji dobija "PACKTIVITY AWARD" Statuetu
• Plaketu sa potpisima članova žirija
• Medijsku promociju na Designed.rs i promociju kroz kanale portala Designed.rs

ROK:

Krajnji rok za prijavu na Konkurs je 6. april 2015. godine. 
(Radovi se primaju do 6. aprila u 12 časova).

DODELA NAGRADA:

Po završetku konferencije PACKTIVITY4, 7. aprila održaće se i okrugli sto sa gostima i članovima žirija, a nakon toga i svečana dodela priznanja "PACKTIVITY AWARDS", zatim priznanja "GRAND PRIX ZA NAJBOLJI DIZAJN PAKOVANJA PROIZVODA U SRBIJI ZA 2014/15" (u kategorijama realizovano i nerealizovano pakovanje), kao i “GRAND PRIX BEST SUPERMARKET PACK 2014/15" za najbolji dizajn pakovanja proizvoda široke potrošnje u Srbiji.

 

Packtivity4 na Fejsbuku!

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text