Mediji

Creative Backslash

U okviru dvogodišnjeg međunarodnog projekta Connect for Creativity, Nova Iskra je predstavila trodnevnu međunardonu konferenciju Creative Backslash: from precarious individuals to resilient organizations.

Beogradska konferencija, održana u Kulturnom centru Beograda i Fabrici

RIDLEY SCOTT I REKLAME

Pre nego što je režirao čuveni film Alien (1979), Ridley Scott je bio veoma uspešan reditelj reklamnih spotova (commercial director). Njegova najpoznatija reklama, 1984 Apple's Macintosh, se smatra prelomnim događajem u oglašivačkoj industriji (advertising industry) i remek-delom.

Pored 40 godina duge karijere kao filmski reditelj i producent, Ridley Scott se i dalje vraća svojoj staroj ljubavi – režiranju reklama.

10 Year Challenge

#10yearchallenge ili desetogodišnji izazov koji je zaludeo ceo svet


10 Year Challenge, poznat i kao How Hard Did Aging Hit You Challenge je izazov kojem nije odolela ni starija ni mlađa populacija, a predstavlja upoređivanje selfi fotografija koje su slikane u razmaku od deset godina.

DRUŠTVENO ODGOVORNA OOH KAMPANJA

Još jedna odlična Švedska OOH kampanja. Digitalni bilbordi su ponovo poslužili za realizaciju dobro osmišljene društveno odgovorne kampanje.

Vizuelni efekti Crater Studija na Netflixu!

Krajem marta ove godine gledaoci širom sveta mogli su da pogledaju drugu sezonu američke crne komedije “A Series of Unfortunate Events”, u produkciji Netflixa.

Ova serija, koja je imala milionski budžet, osmišljena je prema dečjoj knjizi “Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events”, po kojoj je prethodno snimljen film.

 

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text