Marketing

RIDLEY SCOTT I REKLAME

Pre nego što je režirao čuveni film Alien (1979), Ridley Scott je bio veoma uspešan reditelj reklamnih spotova (commercial director). Njegova najpoznatija reklama, 1984 Apple's Macintosh, se smatra prelomnim događajem u oglašivačkoj industriji (advertising industry) i remek-delom.

Pored 40 godina duge karijere kao filmski reditelj i producent, Ridley Scott se i dalje vraća svojoj staroj ljubavi – režiranju reklama.

10 Year Challenge

#10yearchallenge ili desetogodišnji izazov koji je zaludeo ceo svet


10 Year Challenge, poznat i kao How Hard Did Aging Hit You Challenge je izazov kojem nije odolela ni starija ni mlađa populacija, a predstavlja upoređivanje selfi fotografija koje su slikane u razmaku od deset godina.

DRUŠTVENO ODGOVORNA OOH KAMPANJA

Još jedna odlična Švedska OOH kampanja. Digitalni bilbordi su ponovo poslužili za realizaciju dobro osmišljene društveno odgovorne kampanje.

Digital Cities Bootcamp

Projekat Digitalni gradovi ima za cilj da poveže gradove Velike Britanije i Zapadnog Balkana putem digitalne i kreativne industrije!

Nakon zvaničnog početka projekta Digitalni gradovi u Crnoj Gori i niza sastanaka i događaja u Velikoj Britaniji, predstavnici digitalne industrije sa područja zapadnog Balkana su od 21. do 23.

Digital Cities Kickoff

Povezivanje gradova Zapadnog Balkana i Velike Britanije kroz digitalnu tehnologiju!

Projekat „Digitalni gradovi“, koji kroz široki program edukacije, mobilnosti i podrške projektima podržava povezivanje digitalnih habova i MSP-ova sa područja Zapadnog Balkana sa inicijativama iz Velike Britanije, zvanično je otpočeo 19.

2017 Design Highlight: World Design Summit Montreal

Događaj godine u oblasti dizajna je zasigurno Montreal Design Summit.

Prvi globalni samit dizajna održan je u Montrealu u Kanadi polovinom oktobra i predstavlja najvažniji svetski događaj koji je, po prvi put, objedinio šest disciplina dizajna na jednom mestu.

Cilj ovog skupa je bio da se stručnjaci iz oblasti dizajna udruže kako bi svojim dizajnerskim rešenjima pobo

Šta je to UX strategija i da li vam je zaista potrebna?

UX strategija je jedna od glavnih tema o kojoj se u poslednje vreme raspravlja u dizajn krugovima. Najčešće se postavlja pitanje šta ona zapravo podrazumeva i da li bi kompanije koje kreiraju i prodaju digitalne proizvode trebalo da se bave razvojem UX strategije.

U svojoj osnovnoj formi, strategija određuje detaljan plan akcija kojima će se ostvariti postavljeni ciljevi kompanije u određenom vremenskom periodu.

Плава - боја par excellence


 Аниш Капур, Без наслова 2006.
 

Свака боја је посебна, али плава је препосебна. Боја инспирације и комуникације. Боја која поседује велику визуелну моћ.

Увек актуелна, тренутно је глобална сензација. Због новог пигмента. Нове блау.

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text