Super Bowl - sport i biznis

Super Bowl reklame još jednom u žiži interesovanja.

Završen je još jedan Super Bowl. Pedeseti po redu. Pored razgovora o sportskim rezultatima dosta se, i dalje, priča o reklamama koje su prikazane.

 

Bez obzira na visoku cenu jedne sekunde emitovanja reklame koju naplaćuje CBS televizija kao službeni medijski sponzor utakmice, 52 brenda je uspelo da izdvoji iz budžeta po 5 miliona dolara za 30 sekundi. Koliko je koštala sama izrada reklame, niko ne spominje. Ukoliko vidimo ko su angažovani akteri možemo da zaključio da je ukupan potrošeni iznos udvostručen.

Opravdanje za visinu ulaganja kompanije nalaze u velikoj gledanosti takmičenja - preko sto miliona gledalaca. Realnost je da svega trećina kompanija može očekivati povratak investicija. 

Bez obzira što je Super Bowl završen, reklame se i dalje gledaju. Do sada su reklame putem You Tube kanala pregledane 330 milion puta.

Najgledanija reklama na YouTube-u je Hyundai „The Chase,“ koja je do sada imala više od 22 milona pregleda.

Lista 10 najgledanijih Super Bowl reklama na YouTube-u:

1. Hyundai – The Chase

 

 

2. Pokémon – #Pokemon20

 

 

3. Mini – #DefyLabels

 

 

4. Hyundai – First Date

 

 

5. Mountain Dew – Mtn Dew Kickstart (Puppymonkeybaby)

 

 

6. Axe – Find Your Magic

 

 

7. Hyundai – Ryanville

 

 

8. Doritos – Ultrasound

 

 

9. Snickers – Marilyn

 

 

10. Doritos – Doritos Dogs

 

Najgledanije reklame ne znače nužno i najkreativnije i najbolje.

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services