Revolucija u marketingu?

Da li je ovo revolucija u marketingu?
Newcastle Brown Ale pokušava da pomogne manjim brendovima u oglašavanju.

Većina zaljubljenika u reklame nestrpljivo iščekuje Super Bowl kako bi videli najskuplje i najkreativnije reklame velikih (uglavnom američkih) kompanija.

Nije isključeno da sam rad na njima, osmišljavanje ideja, casting, snimanje i produkcija traju i po 12 meseci. Naravno, uvek ima onih koji uspeju za kratko vreme da naprave dobro produciranu TV reklamu koja košta nekoliko miliona dolara. Ne bih ulazila u diskusiju o tome da li kvalitet reklame isprati utrošen novac za istu pošto je sve stvar ukusa.

Šta nas očekuje od reklama na sledećem Super Bowl-u? Još skuplje, još glamuroznije, još kreativnije (nadam se) reklame. Šta će biti drugačije ove godine? Za to će se potruditi Newcastle Brown Ale koji je za prošlogodišnju reklamu emitovanu u toku takmičenja u američkom fudbalu dobio nagradu za najbolju reklamu u 2014. godini od strane Adweek-a.

Pošto manje kompanije nemaju dovoljno veliki budžet za oglašavanje na Super Bowl takmičenju, Newcastle Brown Ale je došao na ideju da se više brendova okupi i podeli troškove oglašavanja.

Sa nestrpljenjem iščekujem sledeći Super Bowl koji je za mene sinonim za advertajzing, a ne fudbal.

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

"Simplicity is the ultimate sophistication"
 

Leonardo da Vinciviše
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services