Nešto čega kod nas nema, zimsko izdanje, deo I

Kako letos napisah – kad god sam u inostranstvu, volim da tumaram po samoposlugama i zagledam, prevrćem, mirišem, probam, … lokalne ili one proizvode kojih nema kod nas… Dizajn samih pakovanja (ili njihova funkcionalnost) je ono što me privlači prvo no jednako sam zainteresovan i za sadržaj.

So, ovogodišnji zimski odmor proveli smo bazirani u divnom italijanskom planinskom gradiću Tarvisiu koji se nalazi na samoj tromeđi Italije, Austrije i Slovenije. Upravo je ta tromeđa i neverovatan izbor skijališta i gradova u neposrednoj okolini bila pravi izbor za dinamičnu porodicu sklonu čestoj promeni lokacije.

Za razliku od letošnjeg teksta kada sam pisao i predstavljao strane proizvode u Omanu, ovaj put se radi (uglavnom) o lokalnim brendovima.

Dakle, deo prvi – Italija.

Od Tarvisia se do 100 kilometara udaljenih Udina stiže jednim od meni najinteresantnijih evropskih autoputeva – Alpe Adria Autostradom. U Udinama sam poslednji put bio davno, pre više od dvadeset godina, i baš sam se pitao kako danas izgleda apsolutno fantastično staro gradsko jezgro… očuvano, doterano, staro a novo, puno ljudi koji uživaju u tek započetim rasprodajama.

Posle dobrog ručka i još bolje kafe u samom centru pronašli smo prilično veliki Carefour koji se nalazi u TerminalNord šoping centru. Rekao bih da je Carefour lanac namenjen klijenteli sa nešto plićim džepom ali sam pronašao sasvim interesantne ambalaže. Uzgred, hrana je u Italiji skuplja nego u Austriji.

Takođe, pokušao sam da pronađem srodne tipove proizvoda kako bi se mogli uporediti latinski i germanski pristup.

U zemlji salame ponuda raziličitih suhomesnatih proizvoda je neverovatna čak i u samoposluzi iz lanca… Donje salame zalogajčići postoje u četiri različita ukusa.

Na tanjir sa ovakvim mesnim sadržajem svaka domaćica dodala bi i nešto sira. Izbor sireva je očekivano veliki a ja sam se opredelio za ovaj parmezan koji možda ne bi išao uz salamice ali mi je potreban kod kuće u Beogradu :)

Tanjir bi odlično bio dopunjen i ovim zgodno predpripremljenim mocarela zalogajima začinjenim različitim začinima (postoje još dva ukusa).

Na kraju obroka lepo je zasladiti se … pa su se u korpi našli i ovi interesantni džemovi. Istini za volju ne znam kad ću ih probati jer mi je italijanskog „slatkog doručka” u hotelu preko glave… ok, nisam baš mesožder, ali 12 dana jedno te isto :(

Od kafa sam, u Italiji, moram priznati, očekivao mnogo… verovatno zato što sam u svakom kafiću video izuzetne ambalaže i različite brending i POS materijale mnogih kafa kojih, naravno, nije bilo u ovoj samoposluzi. Tako je titulu najinteresantnijeg ponela nova Segafredova linija.

Bio, organski, prirodni i slični proizvodi su sveprisutan trend – jednog predstavnika iz te ogromne pronašao sam u ovom jogurtu.

Na kraju, moj apsolutni favorit – Alixir – sasvim novi brend. Barilla linija zdravih-prirodno-organskih-makrobiotičkih sokova, krekera, biskvita, hlebčića… Kompletan koncept na www.alixir.it.

Kako sam ovaj put bio u hotelu, ništa od svega ovog još nisam probao tako da jedva čekam da ocenim i suštinu a ne samo formu. Konačno, oni potpuno autentični proizvodi nalaze se u manjim i malim prodavnicama, ali o njima nekom drugom prilikom, možda krajem zime.

Gledajte. Uživajte. Razmišljajte. Komentarišite.

Pozdrav.

Sutra, deo drugi – Austrija

Profil

Morate se ulogovati da biste poslali poruku
Uloguj se | Registruj se

Tip of the day

Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Voltaire više
Mouse Eye Tracking by PicNet Software Development Services
text